Ward’s Automotive Reports (WAR), одне з найавторитетніших джерел інформації в автомобільній галузі, опублікувало нову аналітику про лояльність клієнтів до брендів. За даними аналітиків, готовність знову придбати автомобіль тієї ж марки з кожним роком знижується. Особливо в люксовому сегменті.
Зокрема, у перші чотири місяці цього року в США менше половини домогосподарств повернулися на ринок за автомобілем тієї ж марки. Але це не стосується Tesla. У компанії Ілона Маска з цим все гаразд. Лояльність до бренду складає 68%. Більш того, дедалі більше клієнтів змінюють свої вподобання на користь Tesla.
Так, у 2023 році на Tesla перейшли 7,5% клієнтів BMW, на 0,7% більше, ніж роком раніше. Lexus із тієї ж причини цього року втратив 7,2% покупців, проти 5,8% 2022-го. Також Tesla обрали 8,9% водіїв Mercedes-Benz, +1,1% минулого року. Трохи краща ситуація у Land Rover – 4,8% проти торішніх 6,1%.
Найцікавіше, що на відміну від конкурентів, свою останню нову модель – кросовера Model Y – Tesla випустила на початку 2020 року. Наразі модельна лінійка марки складається з чотирьох моделей: двох седанів та двох кросоверів. Довгоочікуваний пікап Cybertruck приєднається до них, у найкращому випадку, наприкінці вересня.
Mercedes-Benz на даний момент пропонує пʼять електромобілів: ліфтбеки EQB та EQS, седан EQE, кросовери EQE та EQS. Найближчим часом їхня чисельність збільшиться. Також над розширенням своєї електричної лінійки працює BMW.
Цікаво, що в масовому сегменті все набагато стабільніше. В даний час на ринку США лідерство утримує GM, в основному завдяки різноманітному портфоліо, яке включає моделі Chevrolet, Cadillac, GMC та Buick.
Як раніше повідомляв Autogeek, в Китаї стартували продажі квадроциклу Tesla Cyberquad з цінником $1700.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: