in

Десятиліття еволюції Nissan Leaf: 10 цікавих фактів про перший серійний електрокар

Цікаві деталі про Nissan Leaf, які стали запорукою успіху моделі.

Серійне виробництво Nissan Leaf стартувало навесні 2010 року на заводі марки в Японії. У 2012 році електрокар почали збирати в США, а у березні 2013 року – в Великій Британії. На сьогоднішній день по всьому світу продано більше півмільйона Leaf, при цьому 500-тисячний електрокар зійшов з конвеєра заводу у Сандерленді (Велика Британія) у вересні цього року.

Досягти такої популярності своєї першої електричної моделі японській марці вдалося завдяки постійному розвитку технологій.

1. Вже на наступний рік після виходу на ринок Nissan Leaf став першим електромобілем, який отримав нагороду European Car of the Year за 47-річну історію цієї премії.

2. В середньому за десять років ємність акумулятора та запас ходу електрокара збільшилися на 160% та 120% відповідно. Сьогодні Leaf пропонує більш ніж удвічі більшу потужність, ніж модель 2010 року.

3. В арсеналі електрокара такі сучасні технології, як електронна педаль e-Pedal (управління однією педаллю), система рекуперативного гальмування та економічний режим їздовий електроніки.

4. Разом з Nissan Leaf розвивається і зарядна інфраструктура. У 2011 році в Європейському Союзі було 2379 зарядок для електрокарів, сьогодні їх 213 367 од. Відслідковувати їхнє місце розташування, ціни та доступність в режимі реального часу власники «Ліфів» можуть через додаток Nissan Charge.

5. Заряджені та щасливі. 92% європейських водіїв LEAF рекомендували б керувати електромобілем друзям та родині. Клієнти продовжують відчувати себе задоволеними та щасливими, перебуваючи власниками LEAF.

6. В результаті всебічного задоволення від досвіду водіння електромобіля, 74% власників LEAF в майбутньому, ймовірно, також придбають електромобіль.

7. Електромобілі створюють нові послуги для споживачів. З розвитком Nissan LEAF розвивався і ширший досвід клієнтів. Чого вартий тільки додаток Nissan Charge, який дозволяє власникам електромобілів контролювати ціну та наявність місць зарядки в режимі реального часу – включаючи ті, що знаходяться у дилерських центрах Nissan.

8. Ще один плюс Nissan Leaf – на 80% менше викидів СО2 протягом всього життєвого циклу, ніж у аналогічних моделей с ДВС.

9. Досягти такої екологічності компанії вдалося, в тому числі й за рахунок подальшого використання батарей, що відпрацювали своє. Так у 2018 році на футбольному стадіоні Johan Cruijff Arenа в Амстердамі встановили найбільшу в світі систему зберігання енергії з 148 відпрацьованих акумуляторів Leaf. Ця технологія лежить в основі систем, що дозволяють електрокарам віддавати надлишок енергії в мережу.

10. Акумуляторні батареї LEAF безпечні та надійні. Акумулятори LEAF виявились надзвичайно довговічними, без жодних критичних інцидентів з моменту старту продажів моделі в 2010 році, і зважаючи на 180 000 проданих одиниць в Європі. LEAF постачається з однією з кращих в галузі 8-річною гарантією на акумулятор на 160 000 км. До того ж, гарантійних випадків надзвичайно мало як для такої кількості проданих електромобілів.

Але й це ще далеко не всі досягнення Nissan Leaf.

Нагадаємо, раніше AUTOGEEK повідомляв про те, що Nissan переведе на електротягу всі “китайські” моделі.

За матеріалами: Electric Cars Report

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Porsche Unseen: німці показали, яким неймовірним міг би бути гібридний спорткар 919 Street

Українських водіїв хочуть зобов’язати перевзуватися на зимові шини – що каже закон