Компанія Renault показала довгоочікуваний Twingo четвертого покоління, він пропонуватиметься лише з електричною силовою установкою, тому його повне ім’я вийшло досить громіздким Renault Twingo E-Tech electric.
Продажі в Європі розпочнуться в першому кварталі 2026 року, у базовій комплектації хетчбек коштуватиме менше 20 000 євро. Вироблятиметься новий Twingo там же, де і його попередник третього покоління, – на словенському заводі Renault у місті Ново-Місце.

Прототип нового Twingo компанія Renault показала ще два роки тому, серійний хетчбек виглядає навіть симпатичніше за прототип.
Габаритна довжина нового Renault Twingo – 3789 мм, ширина – 1720 мм, висота – 1491 мм, колісна база – 2493 мм. В основі нового Twingo лежить спрощена платформа AmpR Small від старшого електричного хетчбека Renault 5, у нього Twingo цілком запозичив передню підвіску типу McPherson.

Розробкою нового Twingo займався шанхайський технічний центр Renault, що називається ACDC, йому допомагали місцеві, китайські партнери – Launch Design, CATL та Shanghai e-drive. Завдання було забезпечити максимально низьку собівартість з урахуванням досить дорогої європейської збірки.

Батарея у Twingo дешева, літій-залізо-фосфатна, з повітряним охолодженням та скромною ємністю 27,5 кВт*год. Потужність заряджання змінним струмом – всього 6,6 кВт, за доплату її можна підвищити до 11 кВт. Максимальна потужність заряджання постійним струмом (теж за доплату) – 50 кВт. Максимальний запас ходу на одній зарядці – 263 км за циклом WLTP.

Єдиний електромотор у Twingo розташований спереду та обертає передні колеса, його максимальна віддача – 82 к.с. Розгін до 100 км/год займає 12,1 секунди, максимальна швидкість обмежена на позначці 130 км/год. Є режим однопедального управління розгоном та гальмуванням, що дуже зручно при їзді міськими пробками.

Також для зручності передбачено 24 різних електронних помічників водія, в тому числі адаптивний круїз-контроль та автоматичний паркувальник, але більшість із них пропонуватимуться лише за доплату. Тим часом шість подушок безпеки є вже в базі.

Місць для сидіння всього чотири, тобто задній диван строго двомісний, зате його половинки можна рухати туди-сюди на 17 см, щоб сконфігурувати простір під поточні потреби. Об’єм багажника – 360 л, з яких 50 л припадає на підпілля, де лежить зарядний кабель. Зі складеними спинками задніх сидінь об’єм багажника збільшується до 1000 л.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Renault почне використовувати батареї нового типу.



