in

Дешевше 20 000 євро: компактний електромобіль Renault Twingo показали офіційно

Компанія Renault показала довгоочікуваний Twingo четвертого покоління, він пропонуватиметься лише з електричною силовою установкою, тому його повне ім’я вийшло досить громіздким Renault Twingo E-Tech electric.

Продажі в Європі розпочнуться в першому кварталі 2026 року, у базовій комплектації хетчбек коштуватиме менше 20 000 євро. Вироблятиметься новий Twingo там же, де і його попередник третього покоління, – на словенському заводі Renault у місті Ново-Місце.

Прототип нового Twingo компанія Renault показала ще два роки тому, серійний хетчбек виглядає навіть симпатичніше за прототип.

Габаритна довжина нового Renault Twingo – 3789 мм, ширина – 1720 мм, висота – 1491 мм, колісна база – 2493 мм. В основі нового Twingo лежить спрощена платформа AmpR Small від старшого електричного хетчбека Renault 5, у нього Twingo цілком запозичив передню підвіску типу McPherson.

Розробкою нового Twingo займався шанхайський технічний центр Renault, що називається ACDC, йому допомагали місцеві, китайські партнери – Launch Design, CATL та Shanghai e-drive. Завдання було забезпечити максимально низьку собівартість з урахуванням досить дорогої європейської збірки.

Батарея у Twingo дешева, літій-залізо-фосфатна, з повітряним охолодженням та скромною ємністю 27,5 кВт*год. Потужність заряджання змінним струмом – всього 6,6 кВт, за доплату її можна підвищити до 11 кВт. Максимальна потужність заряджання постійним струмом (теж за доплату) – 50 кВт. Максимальний запас ходу на одній зарядці – 263 км за циклом WLTP.

Єдиний електромотор у Twingo розташований спереду та обертає передні колеса, його максимальна віддача – 82 к.с. Розгін до 100 км/год займає 12,1 секунди, максимальна швидкість обмежена на позначці 130 км/год. Є режим однопедального управління розгоном та гальмуванням, що дуже зручно при їзді міськими пробками.

Також для зручності передбачено 24 різних електронних помічників водія, в тому числі адаптивний круїз-контроль та автоматичний паркувальник, але більшість із них пропонуватимуться лише за доплату. Тим часом шість подушок безпеки є вже в базі.

Місць для сидіння всього чотири, тобто задній диван строго двомісний, зате його половинки можна рухати туди-сюди на 17 см, щоб сконфігурувати простір під поточні потреби. Об’єм багажника – 360 л, з яких 50 л припадає на підпілля, де лежить зарядний кабель. Зі складеними спинками задніх сидінь об’єм багажника збільшується до 1000 л.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Renault почне використовувати батареї нового типу.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Від $21 800: електричний кросовер Zeekr X оновили

Tata показала новий електричний кросовер на офіційних фото