Daimler Truck планує представити світу серійний автономний тягач до 2027 року, але вже сьогодні автовиробник показав дослідну версію Freightliner eCascadia четвертого рівня автономності.
Прототип бахується на електричній eCascadia і оснащений технологією автономного водіння від Torc Robotics, яка є незалежною дочірньою компанією Daimler Truck і займається створенням технології автономного водіння.
Компанія була скромною в деталях, але заявила, що технологічний демонстратор був розроблений так, щоб мати “багато спільних рис” із серійною eCascadia. Ця конкретна модель може мати акумуляторні батареї ємністю 291 і 438 кВт*год. Вони дозволяють тягачу проїхати від 249 до 370 км на одному заряді.
Хоча компанія не повідомила, який силовий агрегат має прототип, він оснащений сенсорною панеллю з камерами, а також датчиками лідар і радарами. Цікаво. що авто має чотири додаткові 12-вольтові батареї для “забезпечення безперебійної роботи”, а також підвищення безпеки. Модель також була оснащена обчислювальним блоком, який розташований між сидіннями та використовує прототип концепції повітряного охолодження.
Передбачається, що машина буде експлуатуватись на коротких повторюваних маршрутах із зарядною інфраструктурою. Daimler додав, що, хоча це все ще дослідницький проект, автономний транспортний засіб має потенціал перетворитися на модульну, масштабовану платформу, яка не залежить від силової установки для гнучкого використання.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Daimler суттєво збільшує використання електричних вантажівок.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: