in

Чотири акумулятори й керована задня вісь: Renault Trucks відправить на будівництво свою першу електровантажівку

Чотири акумулятори й керована задня вісь: Renault Trucks відправить на будівництво свою першу електровантажівку

Компанії Renault Trucks найближчим часом передасть Noblet Group повністю електричний вантажний автомобіль D Wide Z.E.

Це 26-тонна вантажівка з чотирма акумуляторними батареями потужністю 66 кВт-год.

Також автівка має керовану задню вісь, самоскидний кузов та вантажопідйомний кран.

Чотири акумулятори й керована задня вісь: Renault Trucks відправить на будівництво свою першу електровантажівку

Завдяки низькому рівню шуму та відсутності викидів вихлопних газів вантажівка Renault Trucks D Wide Z.E. ідеально придатна для постачання матеріалів на будівельні майданчики, особливо у міському середовищі та у передмісті. Вона забезпечить суттєве підвищення комфорту працівників та покращення якості життя місцевих жителів.

Також використання електровантажівок на будівельному майданчику вирішує ще одну з проблем роботи в умовах бездоріжжя – підвищеного пилоутворення, й усуває необхідність встановлення вертикальної вихлопної системи.

В Renault Trucks підкреслили, що вантажні автомобілі серії Z.E. призначені здійснювати перевезення вантажів на будівельні майданчики й відповідають екологічним вимогам міських районів, де обмежено рух транспорту. Саме такого «нульового рівня викидів у процесі експлуатації» прагне досягти компанія Noblet, яка здає в оренду машини та транспортні засоби з водіями для роботи на будівельних майданчиках.

«Деякі клієнти з окремих будівельних майданчиків у містах Паризького регіону готові платити більше за обладнання, що працює, в основному, без викидів діоксиду вуглецю і, перш за все, є безшумним. Більше того, у Франції ми отримуємо додаткові амортизаційні відрахування, що становлять понад 10% закупівельної ціни», – пояснив Лоран Галле, генеральний директор компанії Noblet.

В Noblet Group підкреслили, що обрана модель D Wide Z.E. оснащена чотирма акумуляторними батареями потужністю 66 кВт-год, які можна зарядити менш ніж за 10 годин від розетки потужністю 22 кВт і менш ніж за 2 години при використанні системи швидкої зарядки (150 кВт).

Вантажівку будуть використовувати у регіоні Великого Парижу. Її можна легко перезарядити біля експлуатаційних дільниць або на декількох заправних станціях Парижу для вантажних автомобілів. 

Наприклад, часткова перезарядка протягом години (22 кВт) забезпечує додатковий пробіг на 15-20 км, що робить електроенергію ідеальною технологією для використання в умовах міста.

Як раніше повідомляв Autogeek, компанія Renault Trucks передала міжнародній компанії URBASER ключі від першої 100% електричної вантажівки. Renault Trucks D Wide Z.E. є першим серійним автомобілем, який буде випущений на дорогу, він буде задіяний у вивезенні та переробці відходів у м. Барселона.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Чотири акумулятори й керована задня вісь: Renault Trucks відправить на будівництво свою першу електровантажівку
Експерти визначили фіналістів світового конкурсу "Жіночий автомобіль року 2021"

Експерти визначили фіналістів світового конкурсу “Жіночий автомобіль року 2021”

Електричний седан Mercedes EQE показався на зимових тестах

Електричний седан Mercedes EQE показався на зимових тестах