in

Чергова зміна концепції: Volvo може відмовитись від радикальних планів електрифікації модельної лінійки

Зобов’язання Volvo щодо переводу модельної лінійки на електромобілі під питанням після нещодавніх коментарів генерального директора Джима Роуена. Компанія була одним із перших автовиробників, який оголосив про плани щодо відмови від ДВЗ до 2030 року, компанія багато зробила, щоб перевести авто різних класів на електротягу.

Цікаво, що Volvo була першим з світових автовиробників, які взяли на себе зобов’язання перейти на електромобілі до 2030 року. До того часу Volvo планувала поступово відмовитися від будь-яких автомобілів із двигуном внутрішнього згоряння, включаючи гібриди. Ці плани були окреслені як частина зобов’язань Volvo зменшити свій вуглецевий слід і зробити внесок у стале майбутнє.

Хоча Роуен нещодавно повторив, що він великий прихильник авто на електротязі, генеральний директор Volvo сказав, що “може знадобитися час, щоб з’єднати різні частини світу для повної електрифікації”.

Він також додав, що гібриди можуть “створити міцний міст”, оскільки ринки приймають електромобілі різними темпами.

“Наші плагін-гібриди та м’які гібриди залишаються дуже сильними та популярними серед наших клієнтів, і ми продовжуватимемо інвестувати в цю лінійку”, – пояснив Роуен.

Ці коментарі з’явилися після того, як продажі електромобілів Volvo впали на 74% у США в першій половині 2024 року. Незважаючи на це, продажі електромобілів залишаються високими в Європі (+80%) та на інших ринках (+49%) за межами США, Європи та Китаю.

У першій половині 2024 року Volvo продала 90 760 електромобілів у всьому світі, що на 53% більше, ніж минулого року.

Нагадаємо. як раніше повідомляв AUTOGEEK, Volvo “розбила” в одній аварії найбільший та найменший електромобілі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Офіційний дебют: Porsche представив перші прототипи електричних кросоверів Cayenne

Розмовляє з авто і ділиться даними: Pirelli розробили першу розумну шину