Інженери Porsche намагаються зрівняти динаміку 718-х з ДВЗ та електричною силовою установкою. У компанії хочуть, щоб до 2030 року 80% продажів припадало на електромобілі, і, хоча ці амбіції заслуговують поваги, інженери компанії нібито стикаються з проблемами в електрифікації своєї модельної лінійки. Це може спонукати до тимчасової політики, згідно з якою компанія продовжуватиме продавати свої моделі з двигуном внутрішнього згоряння довше, ніж спочатку планувалося.
Одним із проектів, який стикається з особливими труднощами, є нові Porsche Cayman і Boxster. Повідомляється, що Porsche поки не може зробити електромобілі такими ж динамічними, як і авто з ДВЗ. Інженерів також чекає важка боротьба за вдосконалення хімії батареї.
Зазначається, що проблеми створюють не лише Boxster і Cayman. Porsche планував випустити електричний Cayenne у 2026 році, але цей проект може бути відкладений. Porsche також витратив кілька років на роботу над новим семимісним позашляховиком, який буде стояти над Cayenne, відомим як K1, але графік для нового SUV також може бути змінений.
Джерела у компанії стверджують, що Porsche хоче побачити, чи можна модифікувати K1, спочатку розроблений як чистий електромобіль, щоб додати до нього двигун внутрішнього згоряння.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, легендарний суперкар Porsche 911 перетворили на гібрид з можливістю підзарядки батареї.