Tesla вимушена внести кілька суттєвих змін у конструкцію швидкісних зарядних станцій мережі Supercharger, зокрема додати довші кабелі, щоб зробити роботу плавнішою, оскільки все більше електромобілів інших виробників приєднуються до мережі та ускладнюють ситуацію.
Раніше ми повідомляли, що багато зарядних портів електромобілів інших брендів розташовані в інших місцях, ніж на Tesla. Це змушує водіїв електромобілів паркуватися таким чином, щоб блокувати інший зарядний порт під час підключення до Supercharger. Очікується, що довші кабелі на станціях Supercharger виправлять цю проблему.
Також останнє оновлення програмного забезпечення Tesla покращує точність оцінок наявності вільних портів зарядки.
Окрім того, Tesla заохочуватиме виробників електромобілів переносити розташування зарядних портів у задній лівий або передній правий кут авто. Це повинно забезпечити повну сумісність із сторонніх електромобілів з короткими кабелями мережі Supercharger.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, українці створили унікальний електромобіль для всесвітньої виставки тюнінгу SEMA та перетворили Tesla Model 3 в кабріолет.