in

BYD розпочав будівництво свого першого заводу з виробництва іонно-натрієвих акумуляторів

Цього тижня найбільший у світі виробник електромобілів BYD розпочав будівництво першого заводу з виробництва іонно-натрієвих акумуляторів. BYD інвестує у нове підприємство 1,4 мільярда доларів із запланованою річною потужністю 30 ГВт*год.

Хоча літій-іонні батареї наразі є основними акумуляторами в транспортних засобах, компанії розробляють нові варіанти, щоб запропонувати майбутнім авто нижчі ціни, більший запас ходу, швидшу зарядку та менше використання сировини.

Акумулятор Blade від BYD живить електромобілі інших автовиробників, зокрема Tesla, Hyundai, Toyota і Ford. Blade Battery — це батарея LFP, розроблена та виготовлена компанією FinDreams BYD.

У 2020 році компанія FinDreams почала розробляти блейд-акумулятор BYD. У червні минулого року підрозділ створив власне спільне підприємство з Huaihai Holding Group для розширення виробництва натрій-іонних акумуляторів.

Натрієво-іонні батареї пропонують дешевшу альтернативу літієвим, але мають меншу щільність енергії. Батареї найбільш корисні в недорогих невеликих автомобілях або двоколісних транспортних засобах, яким не потрібна більша щільність енергії.

FinDreams і Huaihai домовилися про будівництво першого заводу з виробництва іонно-натрієвих акумуляторів BYD в Сюйчжоу в листопаді. У 2022 році з’явилися чутки про те, що BYD почне виробництво натрій-іонних акумуляторів у 2023 році, а Seagull стане першим електромобілем, який отримає нову технологію. Проте Seagull від BYD був представлений у квітні з акумулятором LFP Blade.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, BYD готує компактний кросовер під назвою Yuan UP.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Nissan готує електричний суперкар GT-R з твердотільними батареями

Відео дня: електропікап Tesla Cybertruck не впорався із невеликим сугробом