in

Британці створили дитячу версію електромобіля Aston Martin DB5 за ціною дорослого

Компанія Aston Martin спільно з виробником дитячих автомобілів The Little Car Company представили репліку класичного DB5. На відміну від оригінальної моделі, машинка, що виконана в масштабі 2: 3, пересувається на електротязі, але при всьому при цьому коштує як повноцінний автомобіль – від 35 до 45 тисяч фунтів стерлінгів.

Електричний Aston Martin DB5 буде доступний в двох версіях: DB5 Junior і DB5 Vantage Junior. Тираж автомобіля, як і оригіналу, складе лише 1079 штук. Першими покупцями стануть власники справжніх DB5, причому номери шасі їх примірників співпадатимуть з номерами шасі належних їм вінтажних автомобілів.

За бажанням DB5 Junior можна пофарбувати в будь-який, відповідний історичному періоду колір, або залишити стандартний сріблястий колір Silver Birch, плюс перешити салон, а також замовити для машини опціональні аксесуари: чохол, футляр для перевезення, набір інструментів або номерні знаки.

Конструктивно DB5 Junior являє собою шасі з алюмінієвих сот, прикрите композитними панелями, які разом важать 270 кілограмів. У рух родстер призводить п’ятикіловатний електромотор (6,8 к.с.), встановлений на задній осі і живиться від знімної батареї під капотом.

На одній зарядці DB5 Junior проїжджає 16-32 кілометри, але запас ходу можна подвоїти, купивши запасний акумулятор. У салоні автомобільчика – прилади Smith, які показують залишковий пробіг і температуру мотора, і два оббитих шкірою крісла – для дорослого і дитини.

Потужність силової установки DB5 Junior регулюється за допомогою перемикача в салоні. На вибір доступні три профілі. У Novice мотор видає не більше кіловата (1,36 к.с.), а максимальна швидкість не перевищує 19 кілометрів на годину. Крім того, машину в цьому режимі можна дистанційно “заглушити” за допомогою дармовису.

Профіль Expert підвищує віддачу до п’яти кіловатів, а швидкість – до 48 кілометрів на годину. У Race реалізується так звана система Balance of Performance (BOP), яку використовують, наприклад, в перегонах TCR і GT3 для зрівняння можливостей різних автомобілів.

Крім звичайної версії, покупцям запропонують “заряджений” DB5 Vantage Junior. Він відрізняється диференціалом підвищеного тертя в задній осі, кузовом з вуглепластику і має в стандартному оснащенні другу батарею.

До того ж у “Вантаж” є четвертий їздовий профіль, в якому потужність установки зростає до 10 кіловатів або 13,6 кінських сил. Обидва варіанти електромобіля обладнані вентильованими гальмами “по колу” і системою рекуперації.

Як раніше повідомляв Autogeek, за крок до серійного виробництва Aston Martin відмовився випускати електромобіль Rapid E.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Чому у водія обов’язково повинні бути бездротові навушники

4 деталі замість 70: Tesla почне використовувати установку Giga Press для виробництва електромобілів