in ,

Британія готова запустити в «серію» електромобайк за 120 000 доларів й запасом ходу понад 400 км

Кожен екземпляр Arc Vector обіцяють адаптувати під конкретного клієнта.

Вперше свій безрамковий електробайк британський стартап Arc показав у 2018 році. Зараз опубліковані знімки серійної версії того, що самі розробники називають «найпередовішим повністю електричним мотоциклом у своєму роді».

Судячи з фото, більшу частину монококової рами мотоцикла займає акумуляторний блок, укладений у ящик із карбонового волокна. Ємність батареї не поточнюється, але, за заявою виробника, вона забезпечує вражаючі 436 км пробігу без підзарядки.

Двигун віддачею 103 кВт (138 к.с.) прикручується болтами до задньої частини, при цьому задній маятник кріпиться безпосередньо до корпусу двигуна, а система рульового керування та передній маятник – до передньої частини акумуляторного відсіку. З місця до 100 км/год байк розганяється за 3,2 секунди та розвиває максимальну швидкість 200 км/год.

Фактично рама Arc Vector – це невеликий піддон, який прикриває двигун та цільна пластина, що зв’язує блок фари з баком, підрамником та хвостовим оперінням.

Претендувати на титул «найпередовішого електромобайка» стартапу дозволяє проєкційний «розумний» шолом HUD з камерою заднього виду та голосовим керуванням. У його розробці брала участь компанія Hedon, відомий у всьому світі виробник мотоциклетних шоломів.

Також покупцям Arc Vector пропонують захисну броньовану майку з вбудованим тактильним зворотним зв’язком, який, ґрунтуючись на даних навігації, може попереджати мотоцикліста про небезпеку.

Зі слів засновника та генерального директора Arc Мара Трумена, найближчими місяцями в Іспанії буде випущено кілька мотоциклів Vector в серійній специфікації для остаточного затвердження та омологації. Стартап вже зібрав достатню кількість замовлень та готовий адаптувати кожен мотоцикл під конкретного клієнта, щоб зробити його унікальним. Тираж електробайка із цінником у 120 000 доларів не називається.

Як раніше повідомляв Autogeek, Harley-Davidson звернеться по допомогу до інших компаній для виробництва електробайків.

За матеріалами: New Atlas

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Пожежу в Дніпрі спричинив не електромобіль: стали відомі подробиці інциденту із Tesla

Tesla не припиняє спроб запустити Gigafactory Berlin: компанія Маска подала черговий пакет документів для затвердження