in

Бос Volkswagen визнав провал стратегії з розвитку електромобілів бренду

Топ-менеджер Volkswagen Олівер Блюме у розмові з німецькою газетою Süddeutsche Zeitung визнав, що концерн виявився занадто інерційним, не встигав за змінами запитів клієнтів і покладався на минулі успіхи, втративши бурхливі зміни на авторинку, зокрема у розвитку електромобілів.

“Наша бізнес-модель десятиліттями полягала в тому, що ми розробляли та виробляли тут (у Німеччині – ред.) для всього світу. Ми надто пізно зрозуміли, що світ змінився”, – зазначив Блюме.

Він додав, що зараз велику роль відіграють транспортні засоби з електродвигунами та складним програмним забезпеченням. Для Volkswagen ситуація стала критичною, адже із софтом у концерну виникли “величезні проблеми”. Виходити з кризи доведеться за допомогою непопулярних заходів: до 2030 року скоротять 35 тисяч робочих місць.

Окремо Олівер Блюме зупинився на тарифах Трампа. Топ-менеджер наголосив, що Volkswagen заважає політика Вашингтона, оскільки німецька продукція стає менш конкурентоспроможною у США. Проте компанія веде прямі переговори з Міністерством торгівлі США: Volkswagen готовий до інвестицій у промисловість у Північній Америці, але натомість розраховує не поступки.

“Ми спостерігаємо абсолютно чесні та конструктивні обговорення з адміністрацією США”, – заявив Блюме.

Конкретики з бізнесу в Північній Америці в інтерв’ю не прозвучало, але Volkswagen розраховує на принцип: хто інвестує в країну, має отримувати вигоду від найкращих умов. Зараз заводи Volkswagen у США забезпечують понад 55 тисяч робочих місць, а одним із партнерів є компанія Rivian.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Volkswagen представив одразу три електромобілі для Китаю.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Підозрюють у шпигунстві: розумні шини Pirelli можуть заборонити у США

Чому Україні ще рано скасовувати пільги на електромобілі: досвід Норвегії