in

Автовиробники відмовляються від нового протоколу Apple CarPlay Ultra

У травні компанія Apple представила оновлений та розширений протокол CarPlay Ultra, ринковий дебют якого відбудеться на автомобілях Aston Martin. Спочатку підтримку нового протоколу пообіцяли ще 14 марок, пізніше до них приєдналися корейські бренди Hyundai, Kia та Genesis.

Однак зараз видання The Financial Times з’ясувало, що багато хто з цих виробників відмовився від впровадження системи Apple CarPlay Ultra у своїх автомобілях.

Журналісти розповіли про небажання компаній Mercedes-Benz, Audi, Polestar та Volvo використовувати новий CarPlay Ultra. А неназваний управлінець Renault навіть попередив Apple: “Не намагайтеся інтегруватись в наші власні медіасистеми”.

Компанія Audi офіційно підтвердила, що не має наміру впроваджувати CarPlay Ultra, а натомість зосередиться на розвитку медіасистеми MMI із власними протоколами підключення мобільних пристроїв. У компаніях Ford, Nissan та Infiniti на запит журналістів відповіли, що поки що їм нема чого сказати з цього питання. Jaguar та Land Rover заявили, що зараз оцінюють ризики.

Чому протокол CarPlay Ultra так налякав автовиробників? При тому, що більшість із них (за винятком GM) не мають наміру відмовлятися від попереднього протоколу Apple CarPlay без приставки Ultra.

Справа в тому, що нова версія створена з прицілом більш глибокої інтеграції з електронними системами автомобіля. Йдеться не лише про медіасистему, а й про бортові керуючі блоки, відповідальні за рух та безпеку машини. Тобто теоретично через CarPlay Ultra фахівці компанії Apple можуть отримати доступ до величезного масиву найважливіших даних, включаючи секретну технічну інформацію та телеметрію.

Крім того, великі автомобільні концерни прагнуть створення власних операційних систем у тому числі й тому, що розглядають медіаекрани своїх машин, як засіб додаткової монетизації. Будь то показ реклами, чи різні підписки, а у разі використання протоколу Apple весь прибуток піде в кишеню цієї компанії. Тому не дивно, що дебют системи CarPlay Ultra відбувся на автомобілях невеликої компанії Aston Martin, яка просто не має ресурсів на створення своєї повноцінної мультимедіа.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Apple таємно допомагала BYD розробляти інноваційні акумулятори для електромобілів.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Електричний концепт-кар Mercedes-AMG GT XX став первістком інноваційної платформи