in ,

Автосалони та шоуруми – надто дорого: електромобілі Tesla продаватимуть на парковках та складах

Компанія планує повністю змінити стратегію роздрібної торгівлі.

Крамниці Tesla зникнуть з модних торгових центрів. Замість цього компанія зосередиться на більш дешевих місцях продажів, дистанційному керуванні парком тест-драйвів та центрах доставки. За інформацією Electrek, розглядається використання в якості виставкових залів парковок та складів, здатних вмістити парк автомобілів для віддаленої торгівлі.

Це вже не перша спроба компанії знайти ідеальну формулу роздрібних продажів. У 2018 році Tesla оголосила, що розмістить свої крамнички в елітних торгових центрах з великою кількістю відвідувачів, а рік потому генеральний директор компанії Ілон Маск, здивував усіх, включно зі своїми співробітниками, оголосивши, що Tesla закриє більшість роздрібних магазинів, скоротить співробітників та повністю зосередиться на онлайн-замовленнях.

Через кілька тижнів від цієї ідеї відмовилися, але заробітну платню співробітникам помітно урізали. Як з’ясувалося пізніше, на той момент компанія переживала серйозні фінансові проблеми через запуск Model 3 в Європі й намагалася економити.

План 2019 року, але в більшому обсязі, ймовірно, реалізовуватимуть у 2021 році. За інформацією джерел знайомих з ситуацією, Tesla закриє більшість магазинів у торгових центрах на користь центрів доставки, але при цьому співробітників скорочувати не планують.

Навпаки, компанія розширює штат, але продажі будуть відбуватися інакше. Якщо на даний час після розміщення замовлення за клієнтом закріплюють консультанта в місцевому магазині, який відповідає за всі процеси аж до доставки автомобіля клієнту, то в подальшому це буде відбуватися онлайн з центрального інтернет-магазину.

Вже зараз більшість клієнтів Tesla купують автомобілі онлайн, в зв’язку з чим необхідність у дорогих торгових центрах відпадає. За деякою інформацією, багато договорів оренди площ в торгових центрах, термін яких закінчується протягом кількох наступних років, не будуть продовжені.

На зекономлені кошти компанія відкриє більше центрів доставки у менш дорогих районах на парковках, складах та в інших місцях, придатних для розміщення більшої кількості автомобілів, що має допомогти задовольнити зростаючий попит на покупки та тест-драйви. Доступ до автомобілів відкриватиметься дистанційно, а щоб мати можливість зберегти за собою місця на парковках торгових центрів, Tesla планує обладнати їх зарядними станціями.

Як раныше повідомляв Autogeek, Tesla відкладає випуск електропікапа Cybertruck та вантажівки Semi.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Популярніше тільки Volkswagen Golf: Tesla стала другою в Європі за кількістю проданих автомобілів

«Favbet» розігрує 21 автомобіль: незабаром стартує останній етап