in

Audi залишить перегони Формули E після сезону 2020-2021 та планує участь у електричному “Дакарі”

Фанати Audi зможуть побачити улюблену команду у ралі «Дакар» 2022 року.

Audi покине Формулу E після сезону 2020-2021 років, але продовжить постачати силові агрегати та підтримувати британську клієнтську команду Envision Virgin Racing як мінімум до кінця 2022 року. Про це повідомив Autosport з посиланням на керівника команди Audi FE Аллана Макніша.

Вихід з Формули E відкриє перед Audi шлях до повернення на «24 години Ле-Ману» та участі в WEC у класі LMDh з 2023 року. Audi – другий виробник в історії Ле-Ману, який отримав 13 перемог в період з 2000 по 2014 рік.

«Ми інтенсивно готуємося до виходу у нову категорію спортивних прототипів LMDh з її яскравими перегонами «24 години Дайтони» та « 24 години Ле-Ману». Найважливішим посланням для наших фанатів є те, що автоспорт буде й надалі відігравати важливу роль у Audi», – сказав керуючий директор Audi Sport GmbH Юліус Зеебах.

Також розглядається можливість участі Audi у ралі-рейді «Дакар». Як йдеться у заяві компанії, «інноваційний прототип», який, як очікується, буде заснований на її повністю електричному кросовері e-tron, братиме участь у Дакарі в 2022 році.

Честь Volkswagen Group у Формулі E продовжить захищати компанія Porsche, яка приєдналася до чемпіонату з пілотами Андре Лоттерером та Нілом Яні у сезоні 2019-2020 та посіла восьме місце у турнірній таблиці, на дві позиції позаду Audi. Також у перегонах бере участь прототип VW ID.R, якому належать абсолютні рекорди Пайкс Пик та Гудвуду, а також титул рекордсмена Нюрбургрінгу серед електромобілів.

Як раніше повідомляв Autogeek, кросовери Audi Q5 та Porsche Macan отримають електричні версії вже в 2022 році.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Конфісковано через 30 секунд після придбання: власник сріблястого Renault Megane став героєм соцмереж

Tesla розширить бета-версію автопілота Full Self-Driving на більшу кількість електромобілів