На кінець 2020 року у світі в цілому зареєстровано 9,9 млн електромобілів.
Аналітики мюнхенського виставкового майданчика IAA Mobility склали світовий рейтинг електромобілів за кількістю реєстрацій. Станом на кінець 2020 року у світі було заєстровано 9,9 млн електромобілів (батарейні та гібридні), з них 4,2 млн у Китаї. Таким чином, по китайських дорогах їздять майже 46% всіх гібридних та повністю електричних автомобілів світу. Ця країна утримує лідерство за кількістю реєстрацій у світі з 2010 року, але перевага Китаю над іншими світовими ринками скорочується.
За даними IAA Mobility, на європейський ринок, який включає членів Європейської асоціації вільної торгівлі (EFTA), крім Європейського союзу, в цілому припадає 3,2 млн електромобілів. На третьому місці – США, де реєстрації гібридів та електромобілів досягли 1,7 млн.
Серед європейських країн лідирує Німеччина – 702 981 од. й це четвертий результат у світі. Далі йдуть Велика Британія (447 486 од.), Норвегія (433 609 од.) та Франція (413 212 од.). Разом на ці чотири країни припадає більше половини електромобілів, які на даний час знаходяться на дорогах країн європейського ринку.
Світовим лідером за кількістю електромобілів на 1000 населення являється Норвегія – 81 автомобіль. На другому місці Ісландія – 36,8 од., на третьому Швеція – 20,6 од. У Німеччині на 1000 населення доводиться 8,5 електромобілів. В цілому у Європі середній показник кількості електромобілів на 1000 населення становить 6,1 од., в США – 5,2 од., а у Китаї – 3,0 од.
До 2020 року у США на автомобілі з повністю електричними силовими установками припадало 79% нових електрифікованих транспортних засобів, у Китаї – 80%, а у Європі – 54%. При цьому середній світовий показник – 68%. Досягти такого рівня електрифікації урядам США, Китаю та європейських країн вдається за рахунок державних субсидій, про які українцям залишається тільки мріяти.
Як раніше повідомляв Autogeek, японці створили новий сплав, який збільшить дальність пробігу електромобілів.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: