in

Алкотестер та “чорна скринька”: обов’язкових систем безпеки в автомобілях буде більше з 2022 року

Для нових автомобілів нові норми почнуть діяти з липня 2022 року.

Європейський Союз збільшив вимоги до безпеки транспортних засобів. Зокрема, всі нові моделі автомобілів, випущені на європейський ринок з липня 2022 року, повинні бути оснащені розширеними функціями безпеки.

До них відносяться технології для визначення втоми та відволікання уваги водія, посилена зона зіткнення з метою зниження ризику травм пішоходів та велосипедистів, а також системи, спрямовані на зменшення сліпих зон вантажівок та автобусів.

До списку обов’язкових увійшли:

  • система автоматичного екстреного гальмування (Advanced emergency braking) в фургонах та легкових автомобілях;
  • алкогольний блокувальник (Alcohol interlock installation facilitation) у легкових автомобілях, фургонах, вантажівках та автобусах;
  • система контролю сонливості та уваги водія в легкових автомобілях, фургонах, вантажівках та автобусах;
  • система розпізнавання/запобігання відволікання уваги водія у легкових автомобілях, фургонах, вантажівках та автобусах;
  • реєстратор даних про аварії (Event (accident) data recorder) в легкових автомобілях, фургонах, вантажівках та автобусах (так звана “чорна скринька”);
  • система автоматичної активації аварійної сигналізації при екстреному гальмуванні в легкових автомобілях, фургонах, вантажівках і автобусах;
  • інтелектуальна система утримання швидкості (Intelligent speed assistance) в легкових автомобілях, фургонах, вантажівках і автобусах;
  • асистент утримання в смузі руху (Lane keeping assist) в фургонах і легкових автомобілях;
  • камера заднього виду (Reversing camera or detection system) в легкових автомобілях, фургонах, вантажівках і автобусах;
  • захист водія та пасажирів від бокового удару (Pole side impact occupant protection) в легкових автомобілях і фургонах;
  • система контролю тиску в шинах у фургонах, вантажівках та автобусах;
  • збільшення зони удару голови пішоходів і велосипедистів – захисне скло на випадок аварії (Head impact zone enlargement for pedestrians and cyclists – safety glass in case of crash) в легкових автомобілях і фургонах;
  • поліпшені ремені безпеки в легкових автомобілях та фургонах;
  • виявлення та попередження вразливих учасників дорожнього руху спереду та збоку від транспортного засобу для вантажівок і автобусів.

Нові заходи повинні допомогти значно скоротити кількість загиблих і травмованих на дорогах ЄС та допомогти в досягненні нульового рівня смертельних випадків та серйозних травм до 2050 року («Vision Zero»).

Як раніше повідомляв Autogeek, Polestar розбили свій електромобіль, щоб показати роботу його систем безпеки.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

На зарядній станції в Норвегії помітили одразу три електричні самоскиди від Volvo

Вирішив заробити на гонорарах: Ілон Маск пише книгу про історію компанії Tesla