in

Polestar розбили свій електромобіль, щоб показати роботу його систем безпеки

Polestar розбили свій електромобіль, щоб показати роботу його систем безпеки

Polestar, як і материнська Volvo, приділяє багато уваги питанню безпеки при конструюванні свої автівок.

Компанія реалізувала численні функції та технології, що відповідають за безпеку водія та пасажирів моделі Polestar 2.

При аваріях є високий ризик спалаху батареї електромобіля. Щоб убезпечити пасажирів від цього Polestar постарався звести до мінімуму можливість порушення цілісності акумулятора. Блок батарей упакували в алюмінієвий корпус. Також передбачена функція, котра спрацьовує у разі зіткнення та відразу автоматично вимикає акумулятор.

Polestar розбили свій електромобіль, щоб показати роботу його систем безпеки

При цьому така конструкція автівки дозволила підвищити рівень шумоізоляції. Тому пасажири почувають себе водночас безпечно та комфортно в салоні.

Ще одна технологія безпеки це SPOC – алюмінієвий блок. Це означає, що при лобовому зіткненні конструкція автівки зводить до мінімуму можливість потрапляння в салон частини корпуса. Це захищає як пасажирів, так і батарею.

Polestar розбили свій електромобіль, щоб показати роботу його систем безпеки

Також для передніх пасажирів передбачені не тільки стандартні фронтальні подушки безпеки, а і бокові для додаткового захисту.

Polestar розбили свій електромобіль, щоб показати роботу його систем безпеки

На даний момент в Китаї вже запущено виробництво Polestar 2. Скоро електромобіль має надійти на європейський ринок.

Як раніше повідомляв Autogeek, Polestar в деталях показав як буде виглядати новий електричний седан бренду Precept. Генеральний директор компанії Томас Інгенлант заявив, що саме ця модель найяскравіше відображає майбутнє Polestar.

По матеріалах: autoblog.com.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Polestar розбили свій електромобіль, щоб показати роботу його систем безпеки
Електричний спорткар APEX ще не почали виробляти, а вже хочуть зробити дешевшим

Електричний спорткар APEX ще не почали виробляти, а вже хочуть зробити дешевшим

330 км без підзарядки: Opel презентував перший електрофургон марки - Vivaro-e

330 км без підзарядки: Opel презентував перший електрофургон марки – Vivaro-e