in

Polestar розбили свій електромобіль, щоб показати роботу його систем безпеки

Polestar, як і материнська Volvo, приділяє багато уваги питанню безпеки при конструюванні свої автівок.

Компанія реалізувала численні функції та технології, що відповідають за безпеку водія та пасажирів моделі Polestar 2.

При аваріях є високий ризик спалаху батареї електромобіля. Щоб убезпечити пасажирів від цього Polestar постарався звести до мінімуму можливість порушення цілісності акумулятора. Блок батарей упакували в алюмінієвий корпус. Також передбачена функція, котра спрацьовує у разі зіткнення та відразу автоматично вимикає акумулятор.

При цьому така конструкція автівки дозволила підвищити рівень шумоізоляції. Тому пасажири почувають себе водночас безпечно та комфортно в салоні.

Ще одна технологія безпеки це SPOC – алюмінієвий блок. Це означає, що при лобовому зіткненні конструкція автівки зводить до мінімуму можливість потрапляння в салон частини корпуса. Це захищає як пасажирів, так і батарею.

Також для передніх пасажирів передбачені не тільки стандартні фронтальні подушки безпеки, а і бокові для додаткового захисту.

На даний момент в Китаї вже запущено виробництво Polestar 2. Скоро електромобіль має надійти на європейський ринок.

Як раніше повідомляв Autogeek, Polestar в деталях показав як буде виглядати новий електричний седан бренду Precept. Генеральний директор компанії Томас Інгенлант заявив, що саме ця модель найяскравіше відображає майбутнє Polestar.

По матеріалах: autoblog.com.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Електричний спорткар APEX ще не почали виробляти, а вже хочуть зробити дешевшим

330 км без підзарядки: Opel презентував перший електрофургон марки – Vivaro-e