Polestar, як і материнська Volvo, приділяє багато уваги питанню безпеки при конструюванні свої автівок.
Компанія реалізувала численні функції та технології, що відповідають за безпеку водія та пасажирів моделі Polestar 2.
При аваріях є високий ризик спалаху батареї електромобіля. Щоб убезпечити пасажирів від цього Polestar постарався звести до мінімуму можливість порушення цілісності акумулятора. Блок батарей упакували в алюмінієвий корпус. Також передбачена функція, котра спрацьовує у разі зіткнення та відразу автоматично вимикає акумулятор.
При цьому така конструкція автівки дозволила підвищити рівень шумоізоляції. Тому пасажири почувають себе водночас безпечно та комфортно в салоні.
Ще одна технологія безпеки це SPOC – алюмінієвий блок. Це означає, що при лобовому зіткненні конструкція автівки зводить до мінімуму можливість потрапляння в салон частини корпуса. Це захищає як пасажирів, так і батарею.
Також для передніх пасажирів передбачені не тільки стандартні фронтальні подушки безпеки, а і бокові для додаткового захисту.
На даний момент в Китаї вже запущено виробництво Polestar 2. Скоро електромобіль має надійти на європейський ринок.
Як раніше повідомляв Autogeek, Polestar в деталях показав як буде виглядати новий електричний седан бренду Precept. Генеральний директор компанії Томас Інгенлант заявив, що саме ця модель найяскравіше відображає майбутнє Polestar.
По матеріалах: autoblog.com.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: