Після майже дев’яти місяців у дорозі електричний кросовер Nissan Ariya став першим транспортним засобом, який проїхав увесь шлях від Північного до Південного полюса. Авто керували Кріс Ремсі з Plug in Adventures та його дружина Джулі.
Шотландська пара, яка раніше стала першою, хто завершив Монгольське ралі на електромобілі, вирушило з магнітного Північного полюса в березні на модифікованому Nissan Ariya, створеному за допомогою Arctic Trucks, ісландської компанії, яка спеціалізується на підготовці транспортних засобів до найважчих умов експлуатації.
Ідея полягала в тому, щоб використати Ariya та таким чином довести, що електромобілі можуть замінити дизельні авто, які зараз використовуються для досліджень та експедицій в Антарктиці.
Найсуттєвішою модернізацією авто стали 39-дюймові шини, які вимагали змін у конфігурації колісних арок. Також ісландські інженери додали зчіпні пристрої та дещо посилили каркас машини та днище кузова.
Компанія Arctic Trucks назвала цю модифікацію “AT39”, але під час подорожі подружжя прийняло нову назву для своєї Арії – Sonrisa, що з іспанської перекладається, як “усмішка”.
У грудні подружжя нарешті досягло Південного полюса після дев’яти місяців і 27 400 км шляху. Маршрут був чітко спланований, враховуючи полярну погоду та зміни пір року, а також зміни клімату на шляху.
Перша частина подорожі вимагала стабільного льодового покриву в північній півкулі. Остання частина подорожі в Антарктиді також вимагала прибуття на Південний полюс в антарктичний “теплий” сезон, оскільки полярні експедиції заборонені взимку, коли екстремальні умови на полюсі стають ще більш неможливими.
Початковий план полягав у використанні причепа з невеликим вітряком для зарядки автомобіля під час стоянки в полярних регіонах, але причіп не спрацював на арктичних дорогах. Для антарктичної частини шляху Рамсі використовували сонячні батареї, щоб заряджати автомобіль “вночі”, на додаток до використання генераторів.
Подорож Північною Америкою була відносно простою на великих автомагістралях із великою кількістю зарядних пристроїв, за винятком того, що Ariya була значно менш ефективною після всюдихідних модифікацій.
На своєму шляху пара також відвідала гібридну вітрову та сонячну електростанцію в Чилі та отримала багато нових культурних вражень. Екіпаж електромобіля зазначає, що холодна погода створена для електромобілів, адже Nissan Ariya успішно справлявся з температурами до -30 градусів за Цельсієм і нижче.
Подружжя також використовувало розбірний намет спеціально для автомобіля, щоб утримувати його в теплі під час стоянки.
Експедиція фактично досягла Південного полюса в п’ятницю, але була змушена вимкнути свій супутниковий зв’язок, коли вони наблизилися до полюса, тому вони змогли повідомити світ про свій успішний фініш лише в понеділок.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Nissan Ariya e-4ORCE очолив екстремальну експедицію “Від полюса до полюса”.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: