in

Одразу чотири гібридні версії та 100 км на електриці: Volkswagen представив новий кросовер Tiguan

Volkswagen офіційно представив нове покоління свого популярного кросовера Tiguan. Новинка базується на модульній платформі MQB evo та має одразу кілька гібридних версій.

Новинка від Volkswagen переходить на сучасну платформу MQB Evo, яка вже використовується в Golf, Passat і Audi A3. Колісна база у порівнянні з попередником майже не змінилась і становить 2681 мм. Але німецький автовиробник обіцяє близько 10 мм додаткового простору для ніг задніх пасажирів і каже, що 648-літровий багажник збільшився на 33 літри.

У салоні кросовера встановлено великий сенсорний дісплей та цифрову панель приладів. Це той самий “комплект”, який ми вже бачили як на новому Passat та його електричному “родичі” ID.7. Приємно, що Tiguan також отримав фізичні (а не сенсорні) кнопки на кермі, повзунки температури з підсвічуванням і важіль перемикання передач під кермом, що дозволило звільнити місце на консолі для телефонів і нового поворотного контролера для медіасистеми.

Головною новиною під капотом є поява одразу кількох гібридних версій. Зазначається, що плагін-гібридна машина може проїжджати до 100 км на електротязі завдяки батареї ємністю 19,7 кВт*год. На щастя, швидкість заряджання також зросла. Кросовер підтримує зарядки потужністю до 50 кВт.

Насправді у нового Volkswagen існує два варіанти PHEV-гібридів. Обидва приводяться в рух передніми колесами через восьмиступінчасту DCT і оснащені комбінацією 1,5-літрового чотирициліндрового бензинового двигуна з турбонаддувом і електромотора потужністю 114 к.с. Але завдяки різним налаштуванням ДВЗ, їх сумарна потужність складає 201 і 268 к.с. відповідно.

2,0-літровий дизель і пара бензинових 1,5-літрових турбомоторів з технологією “м’якого” гібриду доступні для водіїв, яким не потрібно долати значні відстані на електриці, але вони все одно дбають про економію. Бензинові двигуни eTSi оснащені турбінами зі змінною геометрією, деактивацією циліндрів і 20-сильним електромотором, що забезпечують загальну потужність у 130, або 150 к.с. Як і PHEV-версії, гібриди приводять у дію передні колеса, хоча цього разу через семиступінчасту коробку передач з подвійним зчепленням.

Повнопривідні Tiguan оснащені виключно 2,0-літровим бензиновим двигуном з індексом EA888 потужністю 201, або 265 к.с. У Volkswagen заявили, що систему повного приводу 4Motion було модифіковано, щоб зменшити вібрацію. Новинка також опційно може оснащуватись адаптивними амортизаторами DCC Pro. У Європі Tiguan надійде в продаж на початку наступного року за ціною від 35 000 євро.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Канада може витратити 20 років на відшкодування субсидій Volkswagen.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Боротьба з нечесною конкуренцією: ЄС може підвищити мито на китайські електромобілі

Майже 50 км на електротязі: Ford представив плагін-гібридний пікап Ranger