in

Запас ходу 250 км: першу електричну вантажівку Volkswagen e-Delivery передано клієнту

Бразильська компанія Volkswagen Truck & Bus, яка випускає важкі вантажівки та автобуси під маркою Volkswagen, відзвітувала про постачання першої повністю електричної вантажівки Volkswagen e-Delivery до Аргентини.

Урочиста церемонія передачі відбулася у розподільчому центрі компанії Express Logística, логістичного оператора аргентинської пивоварної компанії Cerveceria у Malteria Quilmes. Остання планує досягти вуглецевої нейтральності до 2040 року й електрифікація вантажоперевезень важливий крок у досягненні цієї мети.

Volkswagen e-Delivery розроблено регіональним підрозділом німецького концерну. Виробництво електровантажівки налагоджено на заводі, який належить компанії Traton Group в Резенді, в Ріо-де-Жанейро. Це перший виробничий майданчик у Бразилії, який проводить великомасштабне складання електричних транспортних засобів.

Перший Volkswagen e-Delivery – вантажівка на шасі 6х2, обладнана 408-сильним електродвигуном з максимальним крутним моментом 2150 Нм. Обладнаний пневматичною підвіскою, вже у стандартній комплектації він підходить для виконання будь-яких міських перевезень.

Повна маса вантажівки – 14 500 кг, максимальна вантажопідйомність – 9300 кг. З такою нарузкою e-Delivery може здійснювати переїзди до 250 км без підзарядки. Вантажівка обладнана триступеневою системою рекуперації, що дозволяє використовувати до 40% енергії гальмування. Коштує e-Delivery близько 220 000 доларів.

Вантажне авто доступне з комплектом із трьох або шести акумуляторів, яка заряджаються від домашньої мережі або через систему перетворювачів, яку можна встановити в будь-якому гаражі. Час поповнення батареї до 80% ємності – 45 хвилин. У розподільчому центрі Express Logística батарея Volkswagen e-Delivery поповнюється від терміналу Siemens, яка відповідає за його обслуговування.

Надалі броварня Cerveceria у Malteria Quilmes планує створити логістичну мережу з нульовими викидами вуглецю, яка охопить усю територію Аргентини. Volkswagen e-Delivery – перший крок у цій меті.

Як раніше повідомляв Autogeek, електричну вантажівку Mercedes-Benz eActros 600 випробували 44-градусною спекою.

За матеріалами: ESEuro

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

До 16 годин роботи на бездоріжжі: представлено екстремальний електричний позашляховик Munro

Skoda покаже кросовер Kodiaq нового покоління вже за кілька тижнів: подробиці