in

Попит зростає: які електромобілі везуть до України з Китаю

У серпні 2023 року український парк електромобілів поповнили 1077 електромобілів із Китаю, на 21,4% більше, ніж у липні цього року та вдвічі більше, ніж у серпні 2022 року. За даними Інституту досліджень авторинку, в цілому за вісім місяців свої перші українські номерні знаки отримали 7078 автомобілів китайського виробництва: 6900 легкових (97,9%), 144 вантажні (2%) та 6 автобусів (0,1%).

Більшість з них – 5600 одиниць – це автомобілі з повністю електричними силовими установками. У відсотковому відношенні – це 79,1%, на 12,7% більше, ніж за весь 2022 рік.

Цікаво, що на нові моделі припало 64,6% китайського імпорту. Лідером цього сегменту став Volkswagen ID.4 – 1 392 од. У Китаї виробництво німецького електричного кросовера налагоджено на заводі FAW-Volkswagen під назвою ID.4 Crozz та на заводі SAIC Volkswagen під назвою ID.4 X.

На другому місці з 548 реєстраціями за вісім місяців Honda M-NV/Ciimo M-NV із заводу Dongfeng Honda. В Україні ці автомобілі офіційно не продаються.

Також до першої п’ятірки увійшли: Chery Tiggo 4 – 339 од., Volkswagen ID.6 – 275 од. та Chery Tiggo 2 – 201 од.

Практично новими були і вживані автомобілі з Китаю – середній вік 1,7 року. Для порівняння у 2021 році це були 3,9 роки. При чому лідером на вторинному ринку також був Volkswagen ID.4 – 947 од. За ним у рейтингу популярності йдуть вживані: Honda M-NV – 444 од., Volkswagen ID.6 – 178 од., Tesla Model Y – 94 од. та Honda e:NS1 – 64 од.

Як раніше повідомляв Autogeek, Meizu випустить спеціальний смартфон для електричного кросовера Polestar 4.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Ціни на акумулятори падають: серед виробників батарей для електромобілів назріває війна

Відео дня: китайський електричний флагман BYD Han EV провалив “лосиний” тест