in

Китайський виробник Meizu випустить спеціальний смартфон для електричного кросовера Polestar 4

Шведський автомобільний бренд Polestar, який почав своє існування у 1996 році, готується вивести на китайський ринок свій перший електричний кросовер – Polestar 4. Постачання новинки очікується до кінця цього року, а разом з ним у грудні компанія почне продавати свій перший смартфон.

Зі слів генерального директора Polestar Томаса Інгенлата, смартфон вийде на ринок під маркою Polestar, а майбутні електромобілі бренду більше нагадуватимуть «мобільні телефони на колесах».

«Недостатньо просто привезти до Китаю чудовий європейський дизайн. Ви повинні бути дуже особливими в тому, що ви пропонуєте ринку, коли справа стосується програмного забезпечення», – сказав Інгенлат.

Реалізувати цю ідею Polestar допоможе китайська технологічна компанія Xingji Meizu Group. Контрольний пакет акцій (близько 80%) останньої Geely, материнська компанія Polestar, придбала минулого року.

Співпрацюючи з Meizu, швейцарська марка розраховує запропонувати китайцям адаптований до місцевих умов користувацький досвід, якого «очікують як водії, так і пасажири». Свій майбутній смартфон Інгенлат назвав пристроєм преміум-класу для підключення до електромобілів преміум-класу.

Саме Meizu розробить операційну систему для Polestar на базі власного FlyMe. Встановлене на смартфоні програмне забезпечення синхронізуватиметься з автомобілем. Це дозволить Polestar об’єднати програмне забезпечення, застосунки, послуги та функції.

Як уже згадувалося, смартфон дебютує разом із Polestar 4, першим електричним кросовером бренду в Китаї. З цінником близько 60 000 доларів він позиціонується як «більш преміальний та розкішний», ніж Tesla Model Y й конкуруватиме на місцевому ринку з Porsche Macan.

Як раніше повідомляв Autogeek, розпочався випуск оновленого електромобіля Polestar 2.

За матеріалами: Electrek

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Без “кішки” та заднього скла: Jaguar готує преміальний електричний седан XJ

Понад 45 градусів за Цельсієм: водневий кросовер BMW iX5 тестують у надважких умовах