Німецька компанія H2FLY, яка спеціалізується на розробці водневих електричних технологій для літальних апаратів, стала ще на крок ближче до своєї мети – створення електролітака, що працює на рідкому водні. H2FLY розраховує однією з перших поставити на ринок таку силову установку.
У цьому їй допомагає американська авіаційна компанія Joby Aviation, яка розробляє електричні літальні апарати з вертикальним зльотом та посадкою (eVTOL). У 2021 році H2FLY перейшла у її власність.
Нещодавно електричний літак HY4, який працює на рідкому кріогенному водні, здійснив чотири демонстраційні польоти і вперше в історії ним керував пілот. У компанії називають цю подію революційною та такою, що демонструє життєздатність розробленної ними технології. Як стверждується, вона дозволяє виконувати польоти велокої дальності з великими навантаженнями.
Використання кріогенного збереженного рідкого водню (LH2) замість газоподібного водню під тиском (GH2) дозволило значно зменшити вагу та об’єм баку. В результаті дальність польоту літака HY4 із силовою установкою на воднево-електричних паливних елементах збільшилася з 750 до 1500 км.
Наступним кроком стане створення нової системи паливних елементів H2F-175, яка, як очікується, дозволить літакам розвивати максимальну потужність на висоті до 8330 км. Її розробка розпочнеться 2024 року у новому Центрі водневої авіації в аеропорту Штутгарта.
Як раніше повідомляв Autogeek, CATL представила нову батарею зі збільшеною щільністю, яка підійде електричним літакам.
За матеріалами: Electrek
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: