Компанія Volkswagen офіційно представила дев’яту генерацію Passat. З 1973 року німецький автовиробник продав більше 30 мільйонів екземплярів даної моделі. Тепер настала черга нового покоління додавати мільйони у цю статистику.Кілька гібридів та лише універсал: Volkswagen представив дев’яте покоління Passat.
Вперше за усі роки модель буде доступною лише у кузові універсал. До того ж, виробничу лінію Passat “виселили” з його рідного міста Емден у Німеччині, щоб звільнити місце для виробництва електричних ID.4 та ID.7. Цікаво, що над дизайном машини працювали не німецькі спеціалісти, а працівники дизайн-центру Skoda. Новинка буде вироблятись на словацькому заводі компанії Братиславі.
Автомобіль “перебрався” на модернізовану платформу MQB Evo. Вона вже відома автомобільному світу по новому Golf, на ній же побудують майбутні Tiguan і Audi A3. Нова архітектура відкрила нові можливості для гібридних силових установок і систем допомоги водієві. Порівняно з попередником, колісна база авто збільшилась на 50 мм.
Відомо, що флагманським Passat В9 стане його плагін-гібридна модифікація. Поєднуючи електромотор з 1,5-літровим бензиновим двигуном, силова установка сумарно розвиває 272 к.с. і можуть завдяки акумуляторній батареї ємністю 19,7 кВт*год може проїхати до 100 км на електротязі.
Серед інших варіантів двигунів – “м’який” гібрид 1.5 eTSI потужністю 150 к.с., пара варіантів 2.0 TSI на 204 і 265 к.с., а також три турбодизелі потужністю від 120 до 190 к.с. “Пассат” доступний лише з роботизованою трансмісією DSG, а також у передньо- та повнопривідній конфігураціях.
Зазначається, що у салоні простір для ніг задніх пасажирів зріс на 50 мм, а багажний простір збільшився на 40 літрів та у похідному положенні складає 690 літрів. Якщо скласти спинки заднього ряду, це значення збільшиться до 1920 літрів.
У салоні новинки прописався 15-дюймовий сенсорний дисплей. У базовій комплектації встановлено трохи менший екран – діагоналлю 12,9 дюйми.
Цікаво, що на відміну від Golf, на кермі Passat встановлені класичні “фізичні” кнопки та перемикачі замість сенсорних. Також важіль КПП перемістився з трансмісійного тунелю на рульову колонку. Вже в “базі” Passat отримав адаптивний круїз-контроль, світлодіодні фари, а також системи автоматичного гальмування, утримання в смузі руху та розпізнавання дорожніх знаків. У версії Business покупці знайдуть тризонний клімат, частково електричні сидіння з функцією масажу та ін.
Нагадаємо, як повідомляв AUTOGEEK, в Німеччині стартувало виробництво флагманського електромобіля Volkswagen ID.7.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: