Виробник комерційних автомобілів Iveco випустив новий електричний фургон, що отримав змінні акумулятори касетного типу. Новий Iveco e-Daily поставляється з акумуляторами трьох розмірів – 37, 74 і 111 кВт*год, яких достатньо для запасу ходу від 118 до 507 км за циклом WLTP.
Італійський автовиробник запропонував клієнтам новаторське рішення, що дозволяє видаляти, або додавати елементи модульної батареї. За словами інженерів, це може бути дуже корисним у різних контекстах, але найбільш очевидною є перевага в комерційних умовах. Якщо фургон використовується як засіб доставки “останньої милі” і йому не потрібний великий радіус дії, буде достатньо акумулятора меншого розміру, щоб знизити витрати та вплив на навколишнє середовище, а також збільшити максимальне корисне навантаження за рахунок зменшення ваги акумулятора.
Але якщо задачі машини зміняться і буде необхідний більший запас ходу, його можна буде доставити на одну зі станцій технічного обслуговування Iveco, де вони можуть збільшити ємність батареї. Так само пакети батарей можна зняти і при необхідності поміняти місцями між транспортними засобами в межах одного автопарку.
Очікується, що процес заміни або заміни акумулятора триватиме близько двох годин і повинен бути виконаний у сервісному центрі Iveco. Акумуляторні батареї китайського виробника Microvast за хімічним складом аналогічні іншим літій-іонним батареям, що вже використовується в багатьох сучасних електромобілях, але оформлені у модульні блоки, які можна вставляти та виймати з шасі Iveco.
Автовиробник пропонує гарантію у вісім років, або 160 000 км при покупці одного акумулятора, або ж 220 000 км при купівлі кількох варіантів.
“Ця система є унікальною для нас. Ми розробили його власними силами. Наше шасі ідеально підходить для такої модульності — не тільки для електромобілів, а й для адаптації до водню в майбутньому”, – — пояснив Майк Каттс, директор корпоративного напрямку Iveco.
Ще одна ключова перевага такого типу батарей – значно простіший процес переробки, або повторного використання. Iveco вже планує максимально використовувати цю опцію – компанія пропонуватиме покупцям вживані акумулятори, як більш доступний варіант, економлячи гроші своїх клієнтів і максимально збільшуючи термін служби своїх акумуляторів.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, компанія Freightliner відправила клієнтам свої перші дві повністю електричні вантажівки eCascadia.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: