in

Volkswagen готує оновлення восьмого покоління Golf: гібриди та відмова від “механіки”

Volkswagen відзначить 50-річчя Golf у наступному році випуском оновленої моделі восьмого покоління, і генеральний директор компанії Томас Шефер натякнув, що це може бути остання версія хетчбека з двигуном внутрішнього згоряння.

Європейська прем’єра оновленої машини відбудеться у другій половині наступного року. Як і у випадку з майбутнім Tiguan третього покоління та Passat дев’ятого покоління, Golf 2024 модельного року використовує нову платформу VW MQB Evo. Зокрема, вона вирізняється переробленою конструкцією з посиленими кріпленнями задньої осі, що підвищує загальну жорсткість кузова.

Volkswagen приділив велику увагу плагін-гібридним силовим агрегатам Golf. І eHybrid, і GTE будуть використовувати 1,5-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун EA211 Evo з турбонаддувом замість старішого 1,4-літрового чотирициліндрового мотора.

У поєднанні з електродвигуном нового покоління та оновленим пакетом електроніки eHybrid отримає на 11 к.с. (до 212 “сил”) потужнішу силову установку. Надбавка потужності версії GTE складе 15 к.с. – до 256 к.с.. Також повідомляється, що батарея більшої ємності забезпечить обидвом моделям запас ходу більше 90 км.

Інсайдери з центру досліджень та розробок VW у Брауншвейзі підтверджують зусилля щодо прискорення процесу запуску нової інформаційно-розважальної системи Golf. Заміна оригінального чіпсету Qualcomm більш досконалим пристроєм Samsung наприкінці 2021 року описується як “перший крок” у радикальній технологічній перебудові.

Серед нових систем допомоги водію – оновлений Park Assistant. Він дозволяє модернізованому хетчбеку віддалено маневрувати на парковках за допомогою смартфона.

Також очікується, що 1,0-літровий трициліндровий двигун EA211 і 1,5-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун EA211 Evo збережуть аналогічну потужність: перший видаватиме 108 к.с., а другий – 128 або 148 к.с. Також за попередніми даними, покупці вже не зможуть замовляти для “Гольфа” механічну коробку передач.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Volkswagen заново винайшов легендарне ім’я GTI.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Iveco презентував лінійку комерційних електромобілів зі змінними акумуляторами

Volkswagen святкує перемогу над Tesla: компанія спромоглася продати більше електромобілів в Німеччині