in

Volkswagen святкує перемогу над Tesla: компанія спромоглася продати більше електромобілів в Німеччині

Volkswagen зумів обійти американську Tesla з продажу електромобілів у Німеччині. Вирвати лідерство німецькому бренду вдалося лише у липні, тоді як попередні шість місяців Tesla була попереду. За даними Automobilwoche, за сім місяців 2023 року німці зареєстрували 41 475 нових електромобілів Volkswagen, тоді як на рахунку Tesla 40 289 одиниць.

Перемогую німецький бренд завдячує мінівену ID.Buzz. З’явившись на ринку наприкінці 2022 року, він з кожним місяцем стає все популярнішим. Якщо у першому півріччі зареєстровано 2279 мінівенів ID.Buzz, то лише у липні – 536 одиниць.

Як повідомляється, більша частина реєстрацій перших семи місяців 2023 року припала на ID.4 та ID.5 GTX – 22 405 одиниць. Далі йде VW ID.3 – 13 674 одниць, тоді як на рахунку Volkswagen e-up! лише 2 943 реєстрації.

Серед моделей Tesla популярністю користувався кросовер Model Y – 29 829 реєстрацій з початку року. На другому місці Model 3 – 9 045 автомобілів. За нею слідують Model S (855 од.) та Model X (494 од.).

Третім за популярністю брендом на електромобільному ринку Німеччини став Mercedes-Benz – 20 613 реєстрацій на кінець липня. Максимальний внесок у результат компанії зробив кросовер EQA – 7 813 одиниць.

Четверта позиція за Audi – 16 768 автомобілів. Далі йдуть: BMW (15 987 од.), Hyundai (15 411 од.), MG (11 638 од.), Polestar (4210 од.) та BYD (632 од.).

Про претензії на світове лідерство на ринку електромобілів колишній генеральний директор Volkswagen Мартін Вінтеркорн заявив ще 2010 року. Тоді цільовим називався 2018 рік. На дворі 2023-й, а Volkswagen зумів обійти конкурентів лише у Німеччині.

Як раніше повідомляв Autogeek, Huawei і Chery анонсували новий електромобіль Luxeed.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Volkswagen готує оновлення восьмого покоління Golf: гібриди та відмова від “механіки”

ADAC перевірив реальний запас ходу 71 електромобіля: найбільш дальнобійний заїхав на 610 км