Днями у Хантінгтон-Біч, штат Каліфорнія, відбулася презентація кількох прототипів майбутніх автомобілів Fisker. Серед них раніше не анонсований пікап Alaska, що позиціонується як «вантажівка для пригод». Габарити моделі Fisker не поточнив, що візуально він явно менший за середньорозмірний Rivian R1T (5514 х 2078 х 1923 мм).
Як стверджують у компанії, це буде найлегший електричний пікап на ринку, але це не обмежить його універсальність. Його 1,37-метрова вантажна платформа розширюється за рахунок прихованої середньої частини в задній стінці кабіни, яку називають «двері Гудіні». З опущеним заднім бортом вантажної платформи, вона дозволяє перевозити вантажі завдовжки до 2,7 метрів.
Fisker Alaska збудований на платформі FT31, модифікованій версії архітектури кросовера Ocean. Інформації про силову установку пікапа немає. Запас ходу обіцяно від 370 до 550 км. Скільки варіантів батарей буде у пікапа, не уточнюється.
Стартовий цінник Fisker Alaska – 45 400 доларів. Для оформлення попереднього замовлення необхідно внести 250 доларів. Постачання клієнтських автомобілів розпочнеться у 2025 році. Серійне виробництво пікапа налагодять у США, можливо, на заводі в Лордстауні разом із Fisker Pear.
Як раніше повідомляв Autogeek, Fisker Automotive анонсувала спеціальну версію електромобіля Ocean для індійського ринку.
За матеріалами: Electrek
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: