Керівник BMW Френк ван Міл нещодавно заявив, що німецький автовиробник може встановлювати у майбутньому на “заряджених” електромобілях імітатор механічної коробки передач, акустичні підказки та віброрежим для спілкування електромобіля M-серії з водієм.
За словами Міла, у водіїв немає часу дивитися на спідометр електромобіля, коли вони на трасі. У бензиновій машині звук і відчуття від двигуна, розташування важеля перемикання передач і індикатора обертів можуть багато розповісти водієві про автомобіль, не зосереджуючись на приладах автомобіля.
Цікаво, що схожої мети намагається досягнути Hyundai зі своїм новим Ioniq 5 N. Корейський автовиробник використовує програмне забезпечення для інформування водія про споживання енергії автомобілем.
Це не вперше, коли автовиробники вдаються до технологій, щоб покращити враження від водіння. Навіть деякі автомобілі, що працюють на бензині сьогодні, імітують фальшиві звуки вихлопу, щоб боротися з покращеною звукоізоляцією.
Ми не дізнаємось, що BMW вирішить встановити на свої електромобілі та як працює імітатор перемикання передач, доки електромобіль не дебютує, що звучить так, ніби це станеться не скоро. За словами Ван Міла, перший електромобіль лінійки М Sport, з’явиться вже у цьому десятилітті.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електричний суперседан BMW i7 M70 xDrive дебютував на кінофестивалі в Каннах.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: