Четверте покоління Dacia Sandero втратить версії з ДВЗ та повністю перейде на електротягу, при цьому модель збереже демократичну ціну, щоб у майбутньому стати одним із найпопулярніших електромобілів у Європі.
Генеральний директор компанії Дені Ле Вот заявив, що новий Sandero з’явиться у 2027, або 2028 році та протримається на конвеєрі до 2034, або 2035-го. Після запуску Duster у 2024 році кожна нова Dacia (крім Spring) базуватиметься на платформі CMF-B від Renault Group, а її електромобілі будуть побудовані на архітектурі CMF-BEV.
Це означає, що електричний Sandero фактично буде схожим на новий Renault 5, але отримає зовнішні елементи у стилі Sandero Stepway, щоб мати зовнішність компактного кросовера.
Ле Вот пояснив, що новинці, для того, щоб залишатися одним із найдоступніших машин у сегменті, потрібно буде обійтися без приголомшливих характеристик пробігу та максимальної швидкості. За його словами, авто отримає менший запас ходу та довший час заряджання, аніж деякі однокласники, щоб мати змогу пропонувати покупцям демократичну ціну.
Мета мінімізації ваги буде ключовою для зниження витрат і може навіть спонукати Dacia встановити меншу батарею. За словами топ-менеджера, новинка точно не отримає запас ходу в 500-600 км, він буде суттєво меншим.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, у найдешевшого електромобіля в Європі з’явилася комерційна версія.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: