Автосалон у Шанхаї став місцем премʼєри нової напівтвердої акумуляторної батареї від CATL (Contemporary Amperex Technology Co. Ltd.). Використання інноваційного електроліту та нових матеріалів для аноду й сепаратора дозволило досягти щільності зберігання енергії 500 Вт*год/кг.
Потенційними користувачем нової батареї стануть виробники електричних літаків.
Вимоги до авіаційних батарей дещо відрізняються від автомобільних. При зльоті літаку потрібний швидкий та потужний викид енергії. Досягти такого ефекту без зниження щільності енергії дозволяє напівтвердий електроліт.
Також нова напівтверда батарея може використовуватись у наземному транспорті. Зокрема у серійних електромобілях нові акумуляторні блоки з’являться ще до кінця 2023 року.
У березні 2023 року CATL налагодила масове виробництво автомобільних акумуляторів нового покоління під назвою “Цилін” (Qilin). Електромобілі з такою батареєю здатні проїхати до 1000 км без підзарядки. При тій же структурі, що й у нових блоків Tesla 4680, “Цилін” має на 13% більшу ємність. Першим цю батарею отримав електричний мінівен Zeekr 009 від Geely.
Як раніше повідомляв Autogeek, Acer розкрила деталі про свій перший електробайк ebii.
За матеріалами: Reuters
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: