in

Peugeot анонсували масштабний проєкт E-LION: 100% електричний модельний ряд до 2025 року

Французький автовиробник анонсував проєкт PEUGEOT E-LION. Підхід PEUGEOT до електрифікації ґрунтується на потребах сучасного світу та є відповіддю на запити суспільства.

Проект E-LION — це не лише електрифікація, це цілісний проект з підходом на 360°, який заснований на фундаментальних 5-ти E.

1. Ecosystem (Екосистема): наша екосистема продуктів і послуг, заснована за підтримки STLA та з використанням всіх доступних засобів концерну.

2. Experience (Досвід): наскрізний клієнтський досвід, від заряджання до підключення.

3. Electric (Електричний): усе це базується на 100% електричних акумуляторах – і ми гарантуємо створити лінійку 100% BEV до 2025 року,

4. Efficiency (Ефективність): наша ціль максимізувати продуктивність та мінімізувати споживання кіловат (12,5 кВт-год/100 км для E-208),

5. Environment (Навколишнє середовище): мета Бренду досягти нульового викиду вуглецю до 2038 року з турботою про навколишнє середовище.

ЛІНДА ДЖЕКСОН, генеральний директор PEUGEOT: 

«Проект E-LION визначить стратегію електрифікації Бренду PEUGEOT та дасть змогу залишатися в контакті з суспільством, щоб забезпечити мобільність, яка відповідає цінностям нашого Бренду».

PEUGEOT випустить 5 нових електромобілів за 2 роки

E-308, E-308 SW (перший європейський електроуніверсал), E-408, E-3008 і E-5008.

Електричні 308 і 308 SW будуть оснащені абсолютно новим електричним двигуном, який розвиватиме 115 кВт (156 к.с.) і матиме запас ходу понад 400 км (цикл WLTP). Даний двигун має середнє споживанням енергії 12,7 кВт/год та має найкращу ефективність в сементі.

Створення нової гібридної технології

PEUGEOT представляє нову гібридну технологію з MHEV 48v, яка буде встановлюватися з цього року на 208, 2008, 308, 3008, 5008 і 408. Система PEUGEOT Hybrid 48V складається з бензинового двигуна PureTech нового покоління потужністю 100 або 136 к.с., який працює в парі з 6-ступінчастою електрифікованою коробкою передач з подвійним зчепленням (E-DCS6) та в поєднанні з електродвигуном потужністю 21 кВт. Завдяки акумулятору, який підзаряджається під час руху, ця технологія забезпечує збільшення обертового моменту на низьких обертах і зниження споживання палива на 15%. Таким чином, під час руху у місті кросовер C-сегменту, оснащений системою HYBRID, може рухатися більше 50% часу в електричному режимі зі 100% нульовим рівнем викидів. 

Анонсують нове покоління C-SUV

• Новий повністю електричний PEUGEOT E-3008 буде представлено в другій половині 2023 року.

Запас ходу становитиме до 700 км – новинка буде оснащена 3-ма електричними силовими агрегатами, включаючи подвійний двигун.

• E-3008 стане першим автомобілем, який випущений на новій сучасній платформі STLA Medium.

• PEUGEOT E-5008 буде випущений слідом.

Сучасний дизайн в поєднанні з інноваційними технологіями

Дизайн продукції та технологічні інновації відіграють ключову роль у проекті E-Lion. Нова лінійка PEUGEOT BEV-by-design базуватиметься на технологічних платформах Stellantis, які забезпечують чудову базу для розробки майбутніх дизайнів.

НОВІ ПРОПОРЦІЇ — більше гнучкості та свободи для переосмислення загальних пропорцій автомобіля.

НОВІ ПЕРСПЕКТИВИ — абсолютно нова мова дизайну.

НОВИЙ ПРОСТІР — переосмислення внутрішнього простору та функціональності.

НОВІ ЖЕСТИ — переосмислений підхід до керування автомобілем без механічного зв’язку між кермом та колесами. Це дозволило створити концепт-кар Hypersquare і наступне покоління інтелектуального i-COCKPIT® із повністю новим HMI, який буде запущено з 2026 року.

Новітні технології STLA, що полегшують керування автомобілем.

STLA-BRAIN , «нервова система» та центральний інтелект автомобіля

STLA-SMARTCOCKPIT , діджитал зв’язок з вашим автомобілем всередині та поза ним

STLA-AUTODRIVE , майбутнє автономного водіння

ГЛОБАЛЬНИЙ ЖИТТЄВИЙ ЦИКЛ

Одним із пунктів  проекту E-LIONє суттєве збільшення терміну служби BEV автомобіля в порівнянні з автомобілями з ДВЗ, який сьогодні становить приблизно 15 років. Цей подовжений життєвий цикл є чудовою можливістю для дизайнерів створити автомобільний дизайн, який буде актуальним та сучасним протягом усього життя.

4 складові Lifecyle Design від PEUGEOT:

1. Термін служби: архітектура автомобіля побудована на основі платформи Stellantis і супутніх засобів підтримки

2. Відновлення: можливість відновлювати та переробляти ключові деталі, включно з використанням перероблених частин

3. Оновлення: можливість оновлювати ключові деталі автомобіля, які зносилися (оздоблення), як це було презентовано в концепції INCEPTION. Це дасть змогу вдихнути нове життя в автомобіль щоразу, коли він змінює власника

4. На вимогу : регулярне оновлення HMI, освітлення та інших керованих програмним забезпеченням компонентів, щоб зберегти привабливість автомобіля ( як щорічне оновлення iOS для вашого iPhone).

МАТТІАС ХОССАНН, директор з дизайну PEUGEOT : 

«Уявіть, що більше не буде старих автомобілів. Натомість свіжий та персоналізований автомобіль, який ви можете будь-коли оновити або модернізувати залежно від ваших потреб. Завжди актуальний продукт, який зберігає свою цінність протягом усього терміну експлуатації».

Що стосується взаємодії з користувачем: PEUGEOT зобов’язується бути надихаючим, простим та доступним для клієнтів

Електромобілі PEUGEOT базуються на трьох цінностях Бренду :

Привабливий дизайн — лев’яча постава та три кігті лева у світловому підписі є відмінними рисами дизайну PEUGEOT

Емоція інстинктивного задоволення від водіння ще більше посилюється завдяки електрифікації, а також чудовій компоновці оновленого i-Cockpit.

Досконалість завдяки якості, ефективності та технологіям у всій лінійці електромобілів.

PEUGEOT на шляху до виконання своєї мети досягти нульового викиду вуглецю до 2038 року

План по досягненню нульового викиду вуглецю виходить за рамки 100% електрифікації та враховує:

• Матеріали, що використовуються при проектуванні та виробництві продукту.

• Кількість використаної енергії при виробництві.

• Включення продуктів у підхід циклічної економіки.

Циклічна економіка в суспільстві означає відхід від підходу «бери, створюй, утилізуй» до циклічного підходу до матеріалів і товарів. Для Stellantis підхід циклічної економіки починається уже на етапі проектування автомобілів, аби вони служили якомога довше, і під час виробництва, адже використовується все більше перероблених матеріалів. Потім ремонтують, переобладнують, повторно використовують і переробляють автомобілі та запчастини.

Учасники мережі Stellantis уже можуть бачити «відновлені» запчастини в каталогах запчастин і використовувати це, щоб пропонувати клієнтам доступні екологічні запчастини.

Як бізнес, так і приватні клієнти можуть побачити «повторне використання» в дії на онлайн платформі Stellantis під назвою B-Parts (наразі доступна в 155 країнах з 5,2 мільйонами деталей).

ЛІНДА ДЖЕКСОН, генеральний директор PEUGEOT : 

«Нульовий рівень викидів вуглецю — це не просто чотири слова, це мислення, підхід який ми всі маємо прийняти як організації, так і як окремі особи. Проект E-LION також не є стратегією та ppt-презентацією. Це проект, який ми прагнемо реалізувати, оскільки він надзвичайно важливий для нас і майбутніх поколінь».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

“Старанніші і розумніші”: Ілон Маск визначив головного конкурента Tesla на ринку електромобілів

Mercedes-Benz сертифікував автопілот третього рівня у США раніше за Tesla