Офіційна прем’єра електричного «всюдихода» очікується найближчим часом.
Нова китайська марка Mengshi, створена у серпні 2022 року концерном Dongfeng, вивела на дорожні тести свою першу модель – великий п’ятидверний електричний позашляховик M-Terrain.
Його прототип показали під час презентації самого бренду.
Шпигунські фото «всюдихода», явно змальованого з американського GMC Hummer EV, з’явилися з китайської соціальної мережі Weibo. На них прототип практично позбавлений камуфляжу, що дозволяє в деталях розглянути кузов майбутнього серійного автомобіля. Від шоу-кару він відрізняється лише іншими бамперами та збільшеною оптикою.
Відомо, що в основі моделі лежить нова модульна платформа MORA (Mengshi Off Road Architecture). Це дозволяє припустити, що у Mengshi M-Terrain рамна конструкція, незалежна пневматична підвіска та повнокероване шасі.
Товарний автомобіль, ймовірно, збереже чотиримоторну електричну силову установку (по одному на колесо) сукупною віддачею близько 1000 к.с. Те ж стосується й акумуляторного блоку на 140 кВт•год, який забезпечує запас ходу 500 км. Заявлений час прискорення від 0 до 100 км/год – 4,2 секунди. Також від шоу-кару серійний M-Terrain успадкує «режим краба», як у того ж GMC Hummer EV.
Габаритні розміри серійного автомобіля поки не озвучені. Шоу-кар досягав у довжину 5,2 метри. У салоні очікуються цифрова панель приладів, великий тачскрин мультимедійної системи та двоповерховий центральний тунель.
На конвеєр Mengshi M-Terrain поставлять у 2023 році. Попередньо, мінімальний цінник сягне 100 000 доларів. Надалі може з’явитись тридверна версія «всюдихода», показана у вигляді тридверного концепту M-Terrain S.
Як раніше повідомляв Autogeek, у Шотландії збудували найпотужніший у світі електропозашляховик Munro MK_1.