У Європі продажі нового електричного хетчбека стартують у 2023 році.
Компанія Peugeot анонсувала масштабне оновлення свого першого повноцінного електромобіля – хетчбека e-208. Це буде друга модернізація моделі після виходу на ринок у лютому 2019 року.
У проміжку між цими двома подіями, наприкінці 2021 року хетчбек пережив невелике оновлення, результатом якого стало збільшення запасу ходу з 340 до 362 км у вимірювальному циклі WLTP. У відсотках це склало 6,5%.
Як повідомили в компанії, Peugeot e-208, які продаватимуться на європейському ринку з 2023 року, отримають начинку нещодавно представленого e-308. Йдеться про новий електродвигун віддачею 156 к.с. і 260 Нм крутного моменту. Для порівняння, потужність мотора актуальна на 20 к.с. менше. Також оновленому e-208 обіцяно новий 400-вольтовий акумуляторний блок ємністю 51 кВт•год. Внаслідок цього запас ходу хетчбека збільшиться до 400 км, тобто на 38 км або 10,5%.
Загалом за чотири роки Peugeot e-208 став «дальнобійним» на 60 км. Потужність моделі зросла на 15%, а енергоспоживання знижено на ті ж 15% – приблизно до 12 кВт•год. на 100 км шляху.
Як і раніше, батарею хетчбек можна заряджати змінним струмом від однофазної розетки на 7,4 та 11 кВт, а також від терміналів постійного струму потужністю до 100 кВт. У разі від 20 до 80% ємності акумулятор поповнюється менше 25 хвилин.
Peugeot e-208 являється абсолютним бестселером французького ринку електромобілів і з початку 2022 року лідирує в Європі за обсягами продаж серед «батарейних» моделей В-сегменту.
Як раніше повідомляв Autogeek, Toyota Yaris дорогою до Європи перетворився на гібридну Mazda 2.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: