Підрозділ Mercedes-AMG підготовав дві повнопривідні модифікації електричного спортседана – EQE 43 4Matic та EQE 53 4Matic+.
Версія Mercedes-AMG EQE 43 призначена для європейського ринку, тоді як EQE 53 – орієнтована на американців. Обидва спортседани укомплектовані двомоторною електричною силовою установкою та акумуляторним блоком на 90 кВт•год.
Агрегати EQE 43 4Matic генерують 476 к.с. та 858 Нм крутного моменту, тоді як силова установка EQE 53 4Matic+ за наявності опціонального пакету AMG Dynamic Plus видає 687 к.с. та 1000 Нм. Максимальна швидкість молодшого спортседана – 210 км/год, час прискорення від 0 до 100 км/год – 4,2 секунди. Старший розмінює сотню за 3,3 секунди та розвиває швидкість у 240 км/год.
На відміну від EQE 43, якому дісталися переналаштовані синхронні електромотори з постійними магнітами, американська версія може похвалитися спеціально розробленими агрегатами з адаптованими під вищі струми обмотками і пластинами, а також спеціальним інвертором. У стандартній версії (без пакету AMG Dynamic Plus) потужність силової установки EQE 53 складає 626 к.с.
Обидва седани повнопривідні. Плюс задні колеса повертаються на кут до 3,6 градусів для більшої маневреності та кращої стійкості на високих швидкостях. За доплату запропонована пневматична підвіска, як у флагманського Mercedes-Benz EQS та чотиридверного купе AMG GT. Також у списку опцій керамічні гальма, але доступні вони тільки у комплекті з 21-дюймовими колісними дисками.
Очікується, що Mercedes-AMG EQE 43 з’явиться на ринку Європи наприкінці 2022 року. Інформації щодо термінів появи версії EQE 53 поки не має. Базовий Mercedes-Benz EQE почнуть продавати цього літа.
Як раніше повідомляв Autogeek, в Україні почали продавати гібридний Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe.
За матеріалами: Mercedes-AMG
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: