Мільйонні суми спрямують на розробку твердотільних акумуляторів та організацію виробництва у Європі.
Розмір німецьких інвестицій у ProLogium Technology не поточнили, заявивши, що йдеться про «велике двозначне число» мільйонів доларів. Відповідно до підписаної сторонами угоди про співпрацю, представник Daimler AG увійде до ради директорів тайванської компанії.
Перші тестові прототипи із спільно розробленими твердотілими батареями обіцяють найближчими роками. У серійних автомобілях німецького концерну вони з’являться у другій половині десятиліття. Цікаво, що виробництво батарей організують на території Європи.
У твердотільних батареях замість рідких або полімерних гелевих електролітів, що знаходяться в літій-іонних або літієвих полімерних батареях, використовуються жорсткі електроди та жорсткий електроліт. Такі батареї мають більш високу ємність, не бояться морозів і перегріву, швидше заряджаються та безпечніші за традиційні літій-іонні.
Як раніше повідомляв Autogeek, Hyundai та Kia випускатимуть біля 8% світового обсягу електромобілів до 2025 року.
За матеріалами: Reuters
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: