Компанія Mercedes представила розкішний концепт Vision EQXX з запасом ходу тисячу кілометрів.
Досягти цього вдалося завдяки неперевершеній аеродинаміці та невеликій масі.
Концепт планували представити на виставці CES 2022 у Лас-Вегасі 5 січня, однак через карантинні обмеження захід провели в онлайн-форматі, в ході якого й відбулася презентація Vision EQXX.
Спеціалісти Mercedes протягом півтора року працювали з фахівцями Формули 1 та Формули E над силовим агрегатом потужністю близько 200 к.с., який споживає лише 10 кВт⋅год на 100 км.
Також відомо, що силовий агрегат Vision EQXX уніфікований за деякими вузлами з гібридною установкою гіперкара AMG ONE.
Концепт вражає своєю аеродинамікою. Коефіцієнт лобового опору становить лише 0,18 Сx, тоді як у звичайного EQS – 0,2 Cx. Вага акумулятора ємністю в 100 кВт⋅год складає 495 кілограм, тобто він на 50% менший і на 30% легший за акумулятор, яким обладнаний EQS.
Всі дані Vision EQXX в Mercedes поки розкривати відмовляються, однако точно відомо, що вага концепту 1 750 кг, а колісна база – 2 800 мм.
Варто зазначити, що Mercedes Vision EQXX має шини з низьким опором коченню та 20-дюймові легкосплавні диски з магнію, гальмівні диски зниженої ваги зроблені з алюмінію.
На даху Vision EQXX встановили невеликі сонячні батареї, що забезпечують додаткові 25 км запасу ходу.
Автівку також обладнали унікальним віртуальним помічником, який аналізує стан акумулятора та умови навколишнього середовища, зокрема силу вітру та температуру, щоб у режимі реального часу давати рекомендації щодо більш ефективного водіння.
В Mercedes запевнили, що технології Vision EQXX будуть використовуватися компанією в майбутньому. Зокрема, в наступному поколінні модульної платформи MMA.
Незвичайним вийшов й інтер’єр моделі – мінімалістичний салон виготовлений з екологічно чистих матеріалів, наприклад, шкіри Mylo, що виробляється з міцелію грибів, й тканини Deserttex – з волокон кактусу.
Окремо варто відмітити величезну 47,5-дюймову рідкокристалічну мультимедійну систему з роздільною здатністю 8К на всій передній панелі зі штучним інтелектом на основі нейронних мереж.
Як раніше повідомляв Autogeek, головний операційний директор Mercedes-Benz поділився планами щодо розширення електричної лінійки AMG.
За матеріалами: insideevs.com
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: