Під відклик потраплять електрокросовери, зібрані на заводі в Шанхаї з 4 лютого до 30 жовтня 2021 року.
Як повідомило видання South China Morning Post з посиланням на китайського державного регулятора SAMR, практично у кожному четвертому автомобілі Tesla Model Y виявлено проблему з поворотним кулаком механізму рульового управління. Загалом, на сервіс відправлять 21 599 кросоверів.
Ця сервісна компанія далеко не перша в історії Tesla. Влітку цього року через проблеми з круїз-контролем на сервіс відправили 285 000 автомобілів китайського виробництва. Подібні проблеми не сприяют зростанню попиту на автомобілі американської марки у Китаї, тим більше на тлі зростання власного електромобільного виробництва.
У листопаді місцеві стартапи відзвітували про рекордні поставки. Так, компанія Xpeng минулого місяця випустила 15 613 електромобілів, на 270% більше, ніж роком раніше. Більш ніж у двічі покращила минулорічні показники й компанія NIO – 10 878 одиниць. Вагомий результат також показала Li Auto – 13 485 од. (+190%).
За даними Китайської асоціації легкових автомобілів (CPCA), у вересні цього року Tesla поставила на місцевий ринок понад 56 000 електромобілів, вдвічі більше, ніж NIO, Xpeng та Li Auto разом узяті. Але у жовтні ситуація змінилася: на місцевий ринок відправили лише 13 725 автомобілів Tesla зі 54 391 од., зібраних на заводі компанії у Шанхаї. Зокрема, це пов’язано з постачанням електромобілів китайського виробницта на європейський ринок, але вже наприкінці року європейцям запропонують автомобілі, випущені Гігафабрикою під Берліном.
Як раніше повідомляв Autogeek, Tesla випустила дитячий електричний квадроцикл Cyberquad за ціною iPhone.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: