Мініатюрна батарея Mahle ємністю всього 0,5 кВт•год здатна забезпечити пробіг у 25 км.
Поки мова йде про тягові акумулятори для невеликих електромобілів (квадрициклів) та електричних скутерів, але технологія, розроблена спільними зусиллями Mahle Powertrain та Allotrope Energy, може бути масштабована для більших транспортних засобів.
Елементи літієво-вуглецевої (Li-C) батареї містять високопродуктивний анод акумуляторного типу і катод, розділені між собою органічним електролітом. По суті, нові комірки представляють собою комбінацію літієво-іонної батареї і суперконденсатора. Зі слів розробників, вони стабільні при високій температурі, мають більший строк служби, не містять рідкоземельних металів та повністю придатні для вторинної переробки.
Створена Mahle Powertrain мініатюрна батарея ємністю 0,5 кВт•год заряджається до повної ємності всього за 90 секунд та здатна забезпечити електроскутеру пробіг в 25 км. Для порівняння літій-іонний акумулятор такої ж ємності заряджається понад 30 хвилин.
Нова батарея підтримує зарядку потужністю 20 кВт. Також розробники пропонують зарядну систему з вбудованим конденсатором, який поповнюється від однофазної мережі при потужності 7 кВт, а потім віддає енергію автомобілю або скутеру вже з піковою віддачею в 20 кВт.
Як раніше повідомляв Autogeek, Tesla почала тестування електромобілів з “лезовими батареями” BYD.
За матеріалами: Drive
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: