На одному заряді батареї п’ятидверний електромобіль Letin Mаngo може проїхати до 300 км.
На китайському ринку з’явився новий бюджетний електромобіль, який зможе конкурувати з найпопулярнішим електромобілем у світі – Wuling Hong Guang MINI EV. Минулого місяця китайський компактний хетчбек зміг відвоювати цей титул у Tesla Model S.
Letin Mаngo порівняний з електромобілем SAIC-GM, як габаритами, так і цінником. Доступний у п’яти варіантах виконання він коштує від 28 900 до 54 900 юанів (4680 – 8620 доларів США). Не зважаючи на такий демократичний цінник електромобіль укомплектований 9,0-дюймовим дисплеєм, який може перебирати на себе функції цифрової панелі приладів, кондиціонером, активним круїз-контролем та системою автоматичного паркування.
Габаритна довжина Letin Mаngo – 3620 мм, ширина – 1610 мм, висота – 1525 мм. Розмір колісної бази – 2440 мм. Габарити його потенційного конкурента Wuling Hong Guang MINI EV: 2917 x 1493 x 1621 мм. Колісна база – 1940 мм. Крім помітно більших габаритів «Манго» може запропонувати повноцінні п’ять дверей, тоді як у хетчбека SAIC-GM їх три.
Електромобіль Letin перевершує конкурента й за технічними характеристиками. Вже у базовій версії його єдиний електромотор видає 34 к.с., тоді як у Wuling Hong Guang MINI EV тільки 17,4 к.с., а максимальна потужність агрегату Mаngo досягає 46 к.с. На вибір запропоновано три варіанти батарей різної ємності – 11,52 кВт•год, 17,28 кВт•год та 29,44 кВт•год, що забезпечують запас ходу 130, 185 та 300 км.
Для порівняння, базова батарея Wuling HongGuang Mini EV всього на 9,2 кВт•год, опційна – на 13,8 кВт•год. Запас ходу – 120 та 170 км відповідно. З огляду на незначну різницю в ціні (вартість Wuling HongGuang Mini EV трохи більше 4000 доларів), Letin Mаngo цілком може зайняти його місце у ТОПі найбільш продаваних електромобілів, якщо не світу, то Китаю точно.
Як раніше повідомляв Autogeek, стартап Aiways відкрив першу станцію швидкої заміни електромобільних акумуляторів.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: