in

Старт продажів електромобіля Hyundai IONIQ 5 в Україні анонсовано на серпень: головна фішка – нова платформа E-GMP

Розробка E-GMP (Electric-Global Modular Platform) – першої в історії платформи Hyundai Motor, присвяченої виключно акумуляторним електроавтомобілям  – свідчить про нову еру в історії компанії Hyundai.

Виступаючи відправною точкою для нового покоління автомобілів Hyundai  з електричною силовою установкою, платформа забезпечує значні вдосконалення в  конструкції електроавтомобілів, що  ще більше відповідають різноманітним стилям життя клієнтів.

Відданість Hyundai темі екологічної мобільності підштовхнула компанію до амбітної мети – розробити щонайменше 11 моделей виключно з електричною силовою установкою протягом наступних п’яти років.

E-GMP – це спеціальна платформа для електричних автомобілів, що не запозичена з існуючих платформ автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння. Без необхідності встановлення бензинового або дизельного двигунів платформа забезпечує безпрецедентну свободу в дизайні електричних автомобілів. Завдяки E-GMP автомобільні дизайнери можуть розробляти електроавтомобілі на різних системах приводів без зменшення простору в салоні. Для споживачів Hyundai це означає отримання ще більших переваг від більш передових інновацій.

Сповнена переваг, щоб зробити життя комфортнішим

Електроавтомобілі Hyundai, побудовані на E-GMP, пропонують клієнтам низку переваг.Однією з найбільш значущих є можливості швидкої зарядки. Завдяки зарядному пристрою 350 кВт та високошвидкісній зарядці з робочою напругою в 800 В акумулятор може зарядитися від 10 до 80 відсотків всього за 18 хвилин. Це є вдосконаленням основної зарядки з напругою 400 В, яка може зайняти від 30 хвилин до години, щоб зарядити ідентичний по місткості акумулятор. П’ять хвилин потужної зарядки можуть забезпечити більше 100 кілометрів їзди.

Можливості інтегрованого багатофункціонального зарядного пристрою

Система E-GMP Power Electric (PE) – це перша система, яка підтримує мультизарядність без будь-яких додаткових компонентів або адаптерів. У той час, як транспортні засоби, що не базуються на E-GMP, потребують встановлення окремого бортового зарядного пристрою перед тим як скористатися системою мультизарядки, що призводить до додаткових незручностей та витрат для водія. Завдяки посиленому перетворювачу, задній двигун та інвертор перед подачею напруги на акумулятор, підвищують її з 400 В до 800 В. Ця система постійно забезпечує високошвидкісну зарядку у 800 В незалежно від фактичної напруги зарядного пристрою.

Зарядний пристрій «на колесах»

Завдяки функції V2L (vehicle-to-load – від авто до електроспоживача) будь-який електроавтомобіль, обладнаний E-GMP, одночасно є зовнішнім павер-банком великої ємності. Вбудовані двонаправлені зарядні пристрої можуть заряджати зовнішні акумуляторні пристрої. Для використання функції V2L водіям перед зарядкою потрібно лише вставити адаптер. Завдяки максимальній вихідній потужності 3,68 кВА, функція V2L задовольняє всі потреби клієнтів – від зарядки смартфонів,ноутбуків та електричних велосипедів до живлення кемпінгового обладнання. Крім того, водії можуть використовувати свій IONIQ 5 для заряджання інших пристроїв і навіть інших електроавтомобілів.

Більше не потрібно хвилюватися про запас ходу

Користувачі отримають більше комфорту завдяки збільшеному запасу ходу. Завдяки стандартизованим акумуляторам великої ємності електроавтомобіля, що побудовані на платформі  E-GMP пропонують кращий запас ходу. За даними WLTP, IONIQ забезпечує запас ходу до 480 кілометрів.

Нова платформа для більшої потужності

E-GMP також покращує ефективність водіння. Важка батарея розташована нижче та між осями, в центрі платформи, забезпечуючи низький центр ваги. Це не тільки покращує проходження поворотів, прискорення та стійкість, а і завдяки кращому розподілу ваги, керованість. П’ятиважільна система задньої підвіски поглинає поздовжні, поперечні та вертикальні коливання, оптимізуючи комфорт та керованість. Інтегрована ведуча вісь – єдина конструкція, яка суміщує в собі роль карданного валу та підшипників коліс – забезпечує передачу потужності від двигуна до коліс. У порівнянні з двома окремими частинами, інтегрована ведуча вісь на 42% жорсткіша і на 10% легша, що значно покращує керованість та якість їзди.

Зручне обслуговування акумулятора

Стандартизувавши акумуляторну батарею та об’єднавши її модулі в єдиний блок, E-GMP спростила ремонт акумуляторів. Тепер через пошкоджені акумулятори не потрібно міняти весь блок – можна замінити лише окремі несправні модулі, що значно зменшує вартість ремонту для споживачів.

Розроблена для отримання задоволення від автомобіля

Архітектура E-GMP пропонує більше внутрішнього простору у електроавтомобілі. Завдяки своїй видовженій колісній базі та рівній підлозі внутрішній простір було повністю переосмислено. Крім того, були інтегровані додаткові засоби безпеки, що реалізовані лише в E-GMP.

Інтер’єр з більшим простором

E-GMP перевизначає пропорції автомобіля з електричною установкою. Плаский акумуляторний блок, що розміщений в центральній частині платформи, створює підлогу без виступів, покращуючи внутрішній простір автомобіля.

Для користувачів довга колісна база та рівна підлога означають більше місця для ніг і більший комфорт у подорожах, особливо при довгих поїздках. 

Передні та задні сидіння, а також рухома центральна консоль можуть трансформуватись, відповідаючи потребам споживача і його стилю життя. А завдяки покращеним пропорціям внутрішнього простору дизайнери мають більше свободи втілювати інновації у інтер’єрі автомобіля. Замість того, щоб погоджуватися на традиційний стиль автомобільного дизайну, інтер’єр можна перетворити на кардинально новий простір.

Інтер’єр на основі модульної системи

Інженери Hyundai створили гнучку модульну платформу, надаючи клієнтам більше опцій, які можна встановити в автомобілі, оскільки вона може служити основою для різних типів кузовів та моделей. Передня і задня частини автівки та колісні арки, – це зони, які можна змінювати відповідно до призначення та характеристик автомобіля, створюючи широкий набір різних модельних конструкцій. Зони які впливають на ефективність авто – простір для фронтального поглинання ударів, передня та задня підвіски, а також корпус акумулятора – фіксовані, що означає, що вони залишаються однаковими і в одному й тому самому місці для всіх моделей на базі E-GMP. Ці фіксовані місця гарантують безпечніші та більш спокійні подорожі, а також більш надійний захист пасажирів та акумуляторних батарей.

Перероблений структурний проект

E-GMP сумісна як для моделей із заднім приводом, так і з повним приводом і не має виступаючих конструкцій підлоги. Відсутність тунелю карданного валу, характерного для автівок з двигуном внутрішнього згорання, забезпечує рівну підлогу. E-GMP може мати двигун для автомобілів з заднім приводом на задній осі, а для повнопривідного інший двигун можна просто додати на передню вісь. Ця функція надає споживачам можливість обирати між заднім та повним приводом і не хвилюватись з приводу того, що салон з повним приводом може бути менш просторим.

Компактному електродвигуну потрібно набагато менше місця під капотом у порівнянні з громіздким ДВЗ – через це об’єм моторного відсіку значно зменшується. Передній звис вкорочений, капот спадає більш різко, а частина системи вентиляції та кондиціонування повітря розміщена там, де був би ДВЗ, зменшуючи розміри та забезпечуючи витончений дизайн салону. Такий дизайн дозволяє водієві і пасажирам переднього ряду насолоджуватися більш просторим та комфортним середовищем.

Міцна конструкція для безпечніших подорожей

E-GMP також забезпечує додаткову безпеку для пасажирів. Сталева конструкція оптимізована для поглинання удару та розподілу енергії, щоб захистити як батарею, так і водія з пасажирами. Багатоскелетна структура передньої рами поглинає енергію удару при зіткненні. Амортизуюча рама заднього бампера розсіює енергію удару при задньому зіткненні.

Горизонтальне кріплення, яке заходить в акумулятор, виготовлене з надміцних сталевих пластин, покращує стійкість з’єднання акумулятора і підлоги та захищає акумулятори у разі зіткнення. В разі бічного зіткнення енергію удару поглинають екструдовані алюмінієві підсилювачі конструкції захисту батареї.

IONIQ 5: перший акумуляторний електроавтомобіль, побудований на основі E-GMP

Hyundai вже випустила свою першу серійну модель, яка побудована на E-GMP: IONIQ 5, перший автомобіль з електричною силовою установкою, у новій лінійці бренду IONIQ. IONIQ 5 є безпосереднім доказом багатьох відчутних переваг, які E-GMP пропонує клієнтам.

Перероблена центральна консоль

По-перше, через відсутність тунелю для карданного валу центральну консоль Universal Island можна пересувати вперед і назад. Завдяки плоскій підлозі вона має достатньо місця для переміщення на 140 мм. Такий тип консолі надає пасажирам більше простору всередині. Крім того, це дає можливість сісти та вийти з машини з будь-якого боку, якщо ви припаркувалися у вузькому місці. Для пасажирів заднього ряду Universal Island пропонує швидкий бездротовий зарядний пристрій для телефонів потужністю 15 Вт та порти USB. Universal Island перевизначає центральну консоль завдяки її здатності рухатися та розширеній функціональності, що значно перевершує очікування від звичайного підлокітника.

Сидіння підвищеного комфорту

Завдяки рівній підлозі, передні сидіння IONIQ 5 можна розташувати по-особливому. За допомогою електричних регулювань спинки відкидаються під великим кутом , а пасажири можуть насолоджуватися комфортним відчуттям невагомості. Передні сидіння тепер на 30 відсотків тонші, ніж сидіння в інших моделях Hyundai, що дає ще більше місця для ніг заднім пасажирам.

Додатковий простір для зберігання

Зменшений відсік двигуна вивільняє в передній частині автомобіля додаткове місце для багажу, користувачі можуть отримати до 57 літрів додаткового місця для зберігання багажу. Ця опція стане в нагоді під час довгих подорожей, для яких потрібен додатковий простір.

Використання потенціалу E-GMP

E-GMP направлена на  успішний розвиток та розробку майбутніх автомобілів Hyundai. Платформа відіграватиме життєво важливу роль у планах компанії запустити у виробництво 23 нових електрифікованих автомобіля протягом наступних п’яти років. До 2025 року компанія планує продати більше одного мільйона автомобілів з електричною силовою установкою у всьому світі. В епоху розвитку електроавтомобілів E-GMP знаменує собою новий орієнтир, і перша модель, побудована на ній – IONIQ 5 – була названа ЗМІ “переломним моментом”. Представлений на початку цього року, IONIQ 5 з його інноваційними функціями переосмислює «електроавтомобільний» спосіб життя.

В Україні старт продажів абсолютно нової моделі IONIQ 5 на базі платформи E-GMP планується вже в серпні цього року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

В електромобіля Porsche Taycan з’явиться ще одна модицікація: що відомо

Будуть першими в світі: Німеччина дозволила безпілотним авто пересуватися дорогами з 2022 року