Щорічно у всьому світі продають близько 90 мільйонів нових автомобілів.
Частка продажів автівок на електротязі наразі досить невисока.
Однак фахівці наголошують, що зниження вартості електромобілів призведе до трикратного збільшення обсягів їхніх продажів.
Так, генеральний директор компанія Nidec (займається виробництвом електродвигунів, – ред.) Дзюн Секі зазначив, що з появою доступних електромобілів ємність всього ринку може збільшитися додатково на 100-200 мільйонів автомобілів.
При цьому він пояснив, що під терміном «доступний електромобіль» має на увазі китайську автівку марки Wuling – протягом декількох місяців вона змогла обійти за популярністю Tesla Model 3 на внутрішньому ринку КНР.
Й це попри скромний запас ходу – 120 км, досить маленький салон й відсутність передових систем безпеки. Тут зіграла вартість моделі – менше 5000 доларів.
За словами Секі, подібні електромобілі відкрили можливість придбати особистий транспорт тим, хто раніше не міг собі дозволити автомобіль.
Разом з тим гендиректор Nidec підкреслює – головна проблема зниження вартості електромобілів це зниження собівартості тягових батарей. Тільки до середини десятиліття деякі виробники обіцяють опустити планку до 100 доларів за 1 кВт‧год електроенергії, однак й в цьому випадку самі «далекобійні» автомобілі на електротязі будуть виділяти на тягову батарею 10 тисяч вартості.
Як раніше повідомляв Autogeek, китайська компанія Wuling Automobile вирішила продовжити успіх компактного електричного хетчбека Wuling HongGuang Mini EV, який зумів відвоювати титул найпопулярнішого електромобіля в світі у Tesla Model S.
За матеріалами: asia.nikkei.com
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: