in

Чому вживані електромобілі дешевшають швидше за бензинові та дизельні

Вартість автомобілів з традиційними двигунами внутрішнього згорання на вторинному ринку залежить, зокрема, від віку та пробігу. У випадку з електромобілями головним фактором ціноутворення являється знос акумуляторного блоку, який за звичай складає 40% вартості нового автомобіля. На його працездатність впливають цикли заряджання, використання швидкісних терміналів та навіть залишення батареї на деякий час заряжденою до повнї ємності.

Як стало відомо завдяки тесту, розробленому австрійським стартапом Aviloo для дилерів та приватних користувачів, після 100 000 км пробігу ємність батареї зменшується на 30%. Саме це спричиняє швидше здешевлення електромобілів, ніж традиційних автомобілів із ДВЗ.

За даними Recurrent, у вересні ціни на вживані електромобілі на ринку США впали на 32% у порівнянні з вереснем 2022 року. При цьому «паливні» моделі тратили лише 7%.

Значний розрив між цінами й у Великій Британій. За даними AutoTrader, у серпні електромобілі на місцевому ринку здешевшали на 23%, тоді як на дизельні та бензинові моделі додали щонайменше на 4%.

У Німеччині вартість трирічних електромобілів більш ніж на 10% нижча, ніж на еквівалетні «паливні» моделі.

На думку експертів, якщо ціни на вживані електромобілі залишаться низькими, це може вплинути на вартість нових. Зокрема, у 2024 року на вторинному ринку Європи може з’явитися значна частина з понад 1,2 млн електромобілів, проданих у 2021 році. Йдеться по автомобілі, на які наступного року закінчуються лізингові контракти.

Як раніше повідомляв Autogeek, кросовер Mercedes-AMG GLE 53 отримав плагін-гібридну версію.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Що лишилося за кадром Формули-1: Ілон Маск приїхав на гонку в Остіні на Tesla Cybertruck

Hyundai побудує у Саудівській Аравії завод з виробницта електромобілів