Ситуація з мікрочіпами нормалізується наприкінці 2021 або на початку 2022 року.
Активний перехід на електричний транспорт спричинить збільшення попиту на мікросхеми, дефіцит яких утворився наприкінці 2020 року. На думку президента і керуючого директора азіатсько-тихоокеанського підрозділу німецької компанії Infineon Technologies AG Чуа Чі Сеонга, дефіцит мікросхем триватиме «принаймні, ще кілька місяців». Про це він розповів у інтерв’ю Nikkei Asian Review.
Причина тому – складний виробничий процес, який триває від чотирьох до шести місяців, в залежності від типу продукту та кількості технологічних етапів. Ситуація налагодитися до кінця цього або на початку наступного року.
«Розширення виробничих потужностей неможливе одразу. Наприклад, щоб побудувати завод, встановити чисту кімнату, потрібно близько двох років. Щоб ввести напівпровідникове обладнання в експлуатацію, близько – 15 місяців. Тепер, коли гравці галузі збільшують інвестиції, ми, ймовірно, побачимо якесь світло до кінця року й, звичайно ж, на початку наступного року», – сказав Чуа Чі Сеонг.
Як розповів топ-менеджер, Infineon розширює свої виробничі потужності для силових напівпровідників на деяких підприємствах, включаючи заводи у містах Кулім та Малакка у Малайзії. У зв’язку із зростанням попиту на напівпровідники, компанія збільшила заплановані капітальні вкладення на поточний фінансовий рік з 1,4-1,5 млрд до 1,6 млрд євро.
Крім того, на думку Чуа Чі Сеонга, галузь чекає «структурний імпульс» пов’язаний з ростом світового парку електромобілів, який до 2040 року збільшиться у 10 разів, тоді як зараз його частка становить лише кілька відсотків. З огляду на те, що в кожному електричному автомобілі у два рази більше мікросхем, ніж у машині з ДВЗ, перед виробниками напівпровідників постане питання збільшення потужностей.
Як раніше повідомляв Autogeek, виробники піднімають ціни на мікросхеми для автомобілів.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: