Hyundai відмовиться від батарей LG Chem. Електричні кросовери Ioniq 5 будуть комплектувати акумуляторами компанії SK Innovation.
Експерти міністерства транспорту Південної Кореї (MOLIT) встановили, що причиною загоряння електричного кросовера Hyundai Kona Electric став загнутий анодний язичок на тяговій батареї. При певних умовах цей дефект міг призводити до короткого замикання та, як наслідок, до пожежі. Про це повідомило видання InsideEVs з посиланням на офіційну заяву прес-служби компанії.
Заводський дефект був виявлений в батареях, випущених на заводі LG Energy Solution (LGES) у китайському Нанкіні. Загнутий анодний язичок може виявитися причиною загоряння Chevrolet Bolt EV, в яких використовуються елементи LGES.
Також в Hyundai підтвердили, що Ioniq 5 буде використовувати акумуляторні елементи південнокорейської компанії SK Innovation. Це рішення зробить і без того напружені відносини між двома виробниками батарей ще більш складними.
За інформацією журналістів InsideEVs, президент США Джо Байден може переглянути постанову Комісії з міжнародної торгівлі США (ITC), яка заборонила SK Innovation протягом 10 років імпортувати та виробляти на території країни літієві акумулятори для електромобілів, через розкрадання інтелектуальної власності.
Залежно від того, що вирішить Байден, SK Innovation може буде вимушена закрити свій завод у Джорджії. У виробництво осередків для автомобільних заводів в США компанія вже інвестувала 2,6 мільярда доларів, а в цілому до 2025 року будівництво виробничого майданчика у Джорджії обійдеться у 5 мільярдів доларів. Якщо завод зупинять, без батарей залишаться, як мінімум два автомобілі – електричний пікап Ford F-150 та кросовер Volkswagen ID.4. Щодо Chevrolet Bolt EV, то у General Motors заперечують використання у своїх автомобілях проблемних батарей.
Як раніше повідомляв Autogeek, Hyundai відкликає 82 тисячі електромобілів через небезпечні батареї.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: