В Renault знову показали свій прототип – Renault 5.
Розробляют прототип Renault Design та директор з дизайну концепт-карів і шоу-карів компанії Франсуа Лебуан.
Саме він розповів, вдалось досягти успіху в ретрофутуристичному задумі, втіленому в Прототипі Renault 5, і як вибудовується міст між минулим і сьогоденням.
За його словами, за допомогою прототипу Renault 5 він хотів відновити в пам’яті добрі спогади та «викликати посмішку». Й саме фари втілюють в собі всю роботу, що була проведена над автомобілем.
«Якби мені потрібно було вибрати конкретний елемент, що символізує всю роботу, проведену над прототипом Renault 5, то це, звичайно ж, були б фари», – зазначив Лебуан.
Він також підкреслив, що перед початком роботи над прототипом був збір архівів для аналізу, пізнання і «деконструкції» оригінального автомобіля. Для того, щоб вивчити легендарний R5 з усіх боків, використовувались фотографії, ескізи оригінального дизайнера Мішеля Буе, старі журнали, брошури та листівки.
Автомобіль, який надали Renault Classic, теж допоміг краще зрозуміти деякі елементи – наприклад, відомі фари.
«Ми перейняли багато цінного з історії Renault і, зокрема, R5, який викликав у людей особливу симпатію завдяки цьому впізнаваному грайливому вигляду», – розповів дизайнер.
Потім були зроблені перші ескізи на папері.
«Ескізи відображають основні елементи, які необхідно було зберегти, щоб відтворити грайливий вигляд оригінального R5», – пояснює Франсуа Лебуан.
Після цього спеціалісти перейшли до графічної палітри, щоб визначити пропорції, контури, відстань між фарами – все для того, щоб віднайти потрібну «емоцію», а саме – усміхнений вигляд R5 1970-х років.
Проаналізувавши графічні характеристики і визначивши необхідні пропорції, дизайнери застосовують так зване «перенесення»: метод, який полягає в тому, щоб взяти об’єкт з однієї площини і помістити його в іншу.
«За їх задумом, буде використовуватись вся графічна робота, задіяна в попередніх дослідженнях. Її поєднають з дослідженнями мудбордів і дизайн-кодами сучасних об’єктів, щоб спроектувати деталі дизайну футуристичного світу», – йдеться в повідомленні.
При створенні прототипу Renault 5 дизайнери надихалися світом повітроплавання, архітектури, дизайну виробів і навіть електроніки. Завдяки такому методу перенесення дизайн-коду, фари прототипу перетворилися в дійсно високотехнологічні і футуристичні елементи. Був зроблений крок до майбутнього і стосовно протитуманних ліхтарів, які були в широкому ужитку в ті часи. Вони були перетворені в денні ходові вогні, повністю інтегровані в передній бампер.
«Було важливо, щоб прототип Renault 5 став не просто жалюгідною пародією на минуле, а автомобілем, який дійсно несе в собі елементи майбутнього», – зазначив Лебуан.
Після цього настав останній етап для дизайнерів, який дозволяє їм визначити наскільки успішною виявиться їхня робота.
«Все, що ми зробили, відображається в реакції людей, що нас оточують, це визначає, чи влучили ми в ціль, чи повернули ми R5 до життя, або ж це була невдача, – пояснює Франсуа Лебуан. – Реакція оточуючих вже віщувала, що автомобіль матиме успіх, але в результаті він перевершив всі наші очікування».
Варто зазначити, що прототип Renault 5 зустріли дуже тепло і привітно. Як щодо фар, так і щодо всього автомобіля, була високо оцінена робота з лініями, а також його футуристичні деталі.
З появою прототипу R5 у легендарної моделі Renault з’явився гідний спадкоємець – сучасний автомобіль, чарівний і крокуючий в ногу з часом.
Як раніше повідомляв Autogeek, відродивши культовий хетчбек R5 в електричній версії компанія Renault хоче будувати його на тому ж заводі, що і паливну модель.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: