В рамках стратегії електрифікації компанія побудує екосистему батарей для електромобілів.
Hyundai Motor підписала меморандум про взаєморозуміння з компаніями Hyundai Glovis, LG Energy Solution, KST Mobility та Міністерством торгівлі, промисловості та енергетики Південної Кореї, в рамках якого буде випробувана інноваційна бізнес-модель, яка об’єднує придбання електромобіля з лізингом та повторним використанням акумуляторів у системах зберігання електроенергії (ESS).
Зокрема, KST Mobility придбає у Hyundai партію електрокарів для своєї мережі таксі, поступившись правом власності на їх батареї Hyundai Glovis, яка відповідає в промисловому об’єднанні Hyundai-KIA Automotive за поставку автомобільний комплектуючих. За інформацією Econo Times, спочатку експериментальний таксопарк буде складатися з 20 електричних кросоверів Hyundai Kona.
Акумулятори для цих кросоверів KST Mobility орендуватиме у Hyundai Glovis за фіксованою щомісячною платою. Через два-три роки, коли ємність батарей упаде до 60-80% початкової ємності, їх замінять новими.
Старі будуть передані LG Energy Solution, яка виготовить з них ESS для тієї ж KST Mobility. Остання буде використовувати ці блоки в якості енергетичних буферів для зарядки таксі. Енергію в них планують накопичувати в нічний час, коли тарифи значно нижче, ніж вдень.
За оцінкою Hyundai, до 2029 року у неї утвориться склад з 80 тисяч відпрацьованих батарей для електромобілів. Їх доля буде залежати від результатів проекту, який, за задумом, дозволить всім учасникам знайти кошти для оцінки залишкової вартості використаних акумуляторних блоків.
Як раніше повідомляв Autogeek, електричний автобус Hyundai спалахнув під час руху.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: