Компанія Alauda Aeronautics представила нову версію октокоптера для пілотованих гонок.
Цей апарат має повнорозмірний корпус і кабіну з приладами управління.
Проте до 2022 року він буде використовуватись тільки я для безпілотних польотів. Пізніше на його основі інженери створять фінальну версію, на якій зможуть літати і люди.
Зараз існують як окремі локальні та світові змагання з дрон-рейсингу і віртуальні гонки на них. Вже в 2022 році ця дисципліна буде представлена на Всесвітніх іграх. Однак всі ці змагання проходять на невеликих безпілотних квадрокоптера, керованих пілотом з FPV-окулярами, що транслює йому вид з камери.
Різні команди інженерів і компанії вже сьогодні пропонують спробувати проводити гонки на пілотованих дронах. Передбачається, що крім видовищності вони можуть допомогти розвитку технологій, які, наприклад, можна буде використовувати в аеротаксі, так само, як технології з Формули-1 в тому чи іншому вигляді доходять до звичайних автомобілів.
У 2017 році Alauda Aeronautics (яка тоді називалася Alauda Racing) запустила збір коштів на перші пілотовані гонки на квадрокоптерах і тоді ж показала ранній прототип. Далі був створений ще один концепт, пізніше ж – прототип пілотованого дрона. Він має повноцінний розмір і кабіну для пілота. У ній розташовується штурвал, екран з віртуальною панеллю приладів.
Сам дрон має конструкцію октокоптера з чотирма плечима, що відходять від фюзеляжу, на кінці кожного з яких є по два протилежно направлених ротора. Їх сумарна потужність становить 96 кіловат і вони дозволяють дрону розганятися до 120 кілометрів на годину. Злітатиме дрон вертикально. В апараті передбачена можливість швидкої зміни батареї на піт-стопах під час гонки.
Незважаючи на те, що дрон буде пілотованим, у нього є вбудована система запобігання зіткнень, що використовує лідар, радар і камери. Розробники описують її як “віртуальне силове поле”: машина сама буде ухилятися від зіткнення, якщо виявила яку-небудь перешкоду на заданій відстані від себе.
Протягом 2021-го буде побудовано не менше 10 дронів з віддаленим пілотуванням, які передадуть різним командам.
Вже в 2022-му з’явиться фінальна версія, якою керуватиме пілот безпосередньо з кабіни.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: