in

Концепція з фольги: німці придумали, як обігріти пасажирів в електромобілі

Німецькі фахівці з IAV та Louisenthal заявили про створення концепції обігріву салону електромобілів.

Ідея полягає у використанні тонкої, прозорої, економічно вигідної та простої в обробці фольги SmartMesh від компанії Louisenthal.

Така фольга має сітку провідних доріжок на своїй поверхні. Спеціалісти радять встановити її в різних місцях навколо пасажирів, наприклад, двері, щоб забезпечити додаткове тепло.

“Фольга легко вбудовується у двері, центральну консоль та облицювання даху. При подачі робочої напруги фольга прогрівається та випромінює тепло в салон для пасажирів електромобіля. Нагрівальна фольга прозора, й це дозволяє поєднувати її з світлом в салоні автівки та світлодіодними елементами дизайну”, – йдеться в повідомленні.

За словами розробників, SmartMesh дозволить скоротити час нагрівання салону електромобіля до бажаної температури, а також зменшити потужність нагріву на 20%, щоб підтримувати температуру (порівняно зі звичайним електричним опаленням), й в кінцевому результаті заощадити 6% заряду акумулятора.

“В IAV змоделювали використання фольги в обробці автомобіля за допомогою програмного забезпечення й дізналися, як це працює. Моделювання показало, що комфортна температура у салоні автомобіля може бути досягнута за менший час при низьких зовнішніх температурах завдяки додатковій інтегрованій нагрівальній фользі. Окрім того, це збільшує запас ходу автомобіля у кращому випадку до 6%”, – йдеться в повідомленні.

В Louisenthal запевнили, що мають можливість виробляти фольгу SmartMesh у промислових масштабах у великих кількостях, тобто отримати матеріал не буде проблемою.

Як раніше повідомляв Autogeek, в Італії побудують найдорожчу автомагістраль з бездротовою зарядкою для електромобілів.

За матеріалами: insideevs.com

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Кросовери Tesla Model Y будуть комплектувати батареями LG Chem

Україна піднялась у рейтингу якості доріг: зі 146 на 126 місце